נדל"ן ותשתיות

כאל תפנה את משרדיה, זה הסכום בו נמכר הנכס בגבעתיים

חברת הנדל"ן 'גזית גלוב' הודיעה כי זכתה במכרז לרכישת בית כאל במתחם כורזין שבגבעתיים, בשטח של כ- 7 דונם ועליו ממוקם מבנה משרדים בן 3 קומות בשטח של כ-9,000 מ"ר, עליו תשלם 336 מיליון שקלים בתוספת מע"מ והיטלי השבחה
מערכת ice | 
בית כאל (צילום יחצ)
גזית גלוב, חברת נדל"ן גלובאלית העוסקת ברכישה, השבחה, פיתוח וניהול של נדל"ן מניב לשימושים מעורבים לרבות מסחר, משרדים ומגורים באזורים אורבאניים צפופי אוכלוסין בערים מרכזיות, הודיעה היום (ראשון) כי זכתה במכרז לרכישת בית 'כאל' במתחם כורזין גבעתיים, בשטח של כ- 7 דונם ועליו ממוקם מבנה משרדים בן 3 קומות בשטח של כ-9,000 מ"ר.
חברת כאל כרטיסי אשראי מאכלסת את הנכס וצפויה לפנות אותו בעוד כשנה. תמורת הנכס תשלם גזית 336 מיליון ש"ח בתוספת מע"מ, והיטלי השבחה. הוועדה המקומית גבעתיים החלה לקדם תכנית להגדלת זכויות הבנייה ל-40 קומות והוספת שטחי תעסוקה בהיקף של 15,000 מ"ר עיקרי ובסה"כ כ-90,000 מ"ר. בנוסף, הנכס ממוקם במרחק של כ-200 מטר משתי תחנות רכבת קלה של הקו הסגול הנמצא בבנייה.
 
חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל גזית גלוב: "אנו שמחים מאוד על הזכייה בבית כאל המהווה עבורנו המשך ישיר לאסטרטגיה אותה אנו מובילים לפיתוח נכסים בעלי עירוב שימושים של מסחר, משרדים ומגורים הממוקמים באזורים סופר אורבניים, בסמיכות לתחנות הסעת המונים, כמו במקרה זה הקו הסגול של הרכבת הקלה. מתחם כורזין בגבעתיים נמצא על עורק תחבורה מרכזי בלב גוש דן באזור צפוף אוכלוסין בסביבה עם רמה סוציו-אקונומית גבוהה, אזור הנהנה מביקוש חזק לשטחי תעסוקה מגורים ומסחר. רכישה זו היא בהתאם למדיניות החברה להרחיב את פעילותה בישראל."
גזית גלוב הנה חברת נדל"ן גלובאלית העוסקת ברכישה, השבחה, פיתוח וניהול של נדל"ן מניב לשימושים מעורבים לרבות מסחר, משרדים ומגורים באזורים אורבאניים צפופי אוכלוסין בערים מרכזיות. ליום 30 בספטמבר, 2021 הקבוצה מחזיקה ומנהלת 102 נכסים המשתרעים על שטח בנוי להשכרה של כ- 5.2 מיליון מ"ר בשווי של כ- 37 מיליארד שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה