נדל"ן ותשתיות

התרחבות בשומרון: היכן יחלו מאות התחלות בנייה בשנה הקרובה?

היישוב אלפי מנשה במערב השומרון ובקרבת כביש 6 צפוי להתרחב בכמעט 40% בעקבות תנופת בנייה חסר תקדים, כך עולה מנתונים שחשף ראש המועצה, שי רוזנצוויג, במהלך טקס חנוכת פרויקט המגורים "אלפא" בשכונת גבעת טל החדשה. ומה המחיר של צמודי הקרקע?
מערכת ice | 
ענף הנדל"ן (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
צפי התחלות בנייה של 850 יחידות דיור חדשות צפוי להביא להגדלה משמעותית של היישוב אלפי מנשה במערב השומרון, כך עולה מדברים שאמר ראש המועצה שי רוזנצוויג במהלך טקס חנוכת משרד מכירות של פרויקט המגורים "אלפא" בשכונת גבעת טל החדשה הנבנית בעיר. "אלפי מנשה מתחדשת לאחר שנים רבות של קיפאון. היום אנחנו מציינים את הקמתה של שכונה חדשה, לצד הרחבת שכונה קיימת. היישוב חווה תקופת פריחה ופיתוח חסרות תקדים".
אלפי מנשה היא מועצה מקומית הממוקמת במערב השומרון, בקרבת כביש 6, ומאופיינת באוכלוסיית מעמד ביניים מבוססת ובחיי קהילה תוססים. גובהו של היישוב, כ-300 מטרים מעל פני הים, מהווה את אחד מיתרונותיו הבולטים, כאשר כמעט מכל נקודה נשקפים נופיו של אזור השרון.
 
כיום מונה אוכלוסיית היישוב כ-2,300 משפחות, אליהן צפויות להתווסף בשנים הקרובות 850 משקי בית נוספים, אשר יתגוררו במאות הדירות הנבנות בעיר, כ-750 מהן בשכונה החדשה וכ-100 נוספות בהרחבות של שכונות ותיקות ביישוב. שכונת גבעת טל החדשה הנבנית כיום בדרום אלפי מנשה צפויה לכלול כ-700 יחידות דיור בבנייה רוויה, סמי-רוויה וצמודי קרקע.
את פרויקט "אלפא" בונה חברת בריזה בגבעה מבית אתגר נדל"ן, בבעלותם המשותפת של היזמים ד"ר חיים גולובנציץ וארז כרמלי. במסגרת מכירות שלב א' של הפרויקט, ייבנו 36 צמודי קרקע החל מ-2.8 מיליון שקל לדירה. בדבריו התייחס רוזנצוייג לפרויקט ואמר: "אני שמח לראות שגם חברות מובילות כמו בריזה בגבעה בחרו באלפי מנשה כשותפה. מדובר בתוכניות לבניית דירות צמודות קרקע באיכות הגבוהה ביותר ובמחיר אטרקטיבי, ומי שמבין את הפוטנציאל בבנייה שכזו במרכז הארץ יעשה את עסקת חייו".
 
ד"ר חיים גולובנציץ, מנכ"ל אתגר נדל"ן: "בשעה טובה ובמעמד ראש המועצה ורב היישוב קבענו היום מזוזה במשרד המכירות של הפרוייקט. אנו סמוכים ובטוחים כי הפרויקט יפאר את היישוב, ויתרום רבות לחוסנו ולהפיכתו לאבן שואבת לתושבי השרון".
אירית הופר, מנכ"ל ובעלים בחברת "אינהאוס שיווק נדל"ן", המשווקת את הפרויקט, אמרה כי "כבר בשבוע הראשון לפתיחת המכירות נמכרו קרוב ל-20% מיחידות הפרויקט. זוהי אחת ההזדמנויות האחרונות להגשים את חלום הבית הפרטי ביישוב קהילתי עם אוכלוסייה איכותית, הנמצא במרחק דקות ספורות מערי השרון, במחיר שעדיין נמצא בהישג ידם של משקי בית במעמד הביניים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה