נדל"ן ותשתיות

שיתוף פעולה בין שתי חברות ענק, וזו עלות הפרויקט

רב-בריח וגב-ים מוציאות לדרך שיתוף פעולה נוסף: מתקשרות בהסכם עקרונות להקמת שלב ב' של 'קריית רב בריח - גב-ים' באשקלון, בהיקף מוערך של כ-400 מיליון שקל
מערכת ice | 
עידן זו ארץ, מנכ"ל רב בריח (צילום אייל טואג)
שיתוף פעולה נוסף ומסקרן בין רב-בריח וגב-ים, הפעם בפרויקט משמעותי הממוקם באשקלון: הצדדים יקימו חברה משותפת לביצוע שלב ב' של המפעל החדש של רב בריח, בשטח כולל של 38 דונם מתוכם 55 אלף מ"ר בנוי, אשר עתיד לכלול, בין היתר, 4 קומות של תעשייה מתקדמת וחדשנית ו-2,000 מ"ר אשר ישמשו כמטה הנהלת החברה.
 
עם השלמת שלב ב', יכלול הפרויקט כולו- קריית רב בריח - גב-ים (שלב א'+ב') מפעלים בשטח כולל של כ-96 אלף מ"ר, על גבי חטיבת קרקע בשטח כולל של כ-93 דונם באזור התעשייה אשקלון, בהשקעה כוללת בסך של כ-620 מיליון שקל, כאשר החלק של גב-ים מוערך בכ-470 מיליון שקל.
הפרויקט כולו יושכר לרב בריח, בתמורה לדמי שכירות המוערכים בסך של כ-700 מיליון שקל, כאשר חלקה של גב-ים לכלל תקופת השכירות הוא כ-25 שנה.
 
עם סיום ההקמה, תהפוך 'קריית רב-בריח - גב-ים' לאחד ממתחמי הייצור הגדולים והמתקדמים בעולם בתחום עיסוקה. מפעלי רב בריח החדשים יצוידו בטכנולוגיות יצור מתקדמות, אשר יאפשרו אוטומציה של מהלכי הייצור ויגדילו באופן ניכר את הפריון, הרווחיות לצד האיכות וכושר הייצור. עוד צוין כי המפעל החדש יענה לביקוש ההולך וגדל בתחום מוצרי תעשיית הבנייה בישראל, לצד הגדלת הייצוא בעיקר של דלתות הפלדה ליבשות אמריקה, אפריקה ואוסטרליה בעיקר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה