נדל"ן ותשתיות

בשורה לשוק השכירות: מאות יחידות דיור בתל השומר

תכנית חדשה ביוזמת חברת דירה להשכיר מגיעה למתחם שיכון הרופאים ברמת גן. התוכנית מבוססת על תכנית קודמת, ותתווסף לה כ-600 יחידות דיור. יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אמר כי זו "בשורה להתפתחותו של שוק דיור להשכרה ארוכת טווח"

מערכת ice | 
כרמל שאמה (צילום משה שי פלאש 90)

אמש (שני) החליטה הוועדה המחוזית של תל אביב להפקיד תכנית חדשה המקודמת על ידי חברת דירה להשכיר למתחם "שיכון הרופאים" ברמת גן, בסמוך לבית החולים "שיבא" תל השומר.

התכנית מבוססת על תכנית קודמת שתתווסף אליה 600 יחידות דיור, תוך דגש על שיפור איכות התכנון, מערך השטחים הפתוחים, והקצאת שטחים נוספים לטובת מבני ציבור.
 


התכנית תתפרש על שטח של כ-125 דונם, והיא תהיה ממוקמת מצפון לבית החולים "שיבא". התכנית כוללת 2,260 יחידות דיור, מתוכן 600 יחידות דיור עבור סגל בית החולים, 600 יחידות דיור המיועדות להשכרה לצמיתות, ו-510 יחידות דיור המיועדות להשכרה ארוכת טווח.

יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב, ערן ניצן, אמר כי "התוכנית והוראותיה מהווים בשורה להתפתחותו של שוק דיור להשכרה ארוכת טווח. היצע דיור להשכרה בניהול אחוד היא פלח חדש בשוק הדירות למגורים בישראל והוועדה המחוזית חורטת על דגלה את העצמתו. תוכנית שיכון הרופאים היא נדבך חשוב במדיניות זו".
בנוסף למגורים, יוקמו גם שטחי מסחר ותעסוקה, שטחי ציבור פתוחים מגוונים הכוללים שימור מאות עצים ותיקים וכן שטח נרחב עבור בית ספר בפרישה של כ- 37,000 מ"ר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה