נדל"ן ותשתיות

איימי שומר מוכרת דירת חלומות ב-15 מיליון: כך היא נראית

הסטנדאפיסטית האמריקאית דורשת 15 מיליון דולר עבור 'בית חלומותיה' במנהטן ניו יורק. הפנטהאוז ניצב בקומה שכולה שייכת לשחקנית והקומיקאית "Trainwreck" בבניין בוקס-ארטס לפני המלחמה בריברסייד דרייב
מערכת ice | 
הדירה היקרה בתל אביב (צילום יד2)
הקומיקאית והשחקנית איימי שומר מעמידה למכירה את דירתה במנהטן, פנטהאוז באפר ווסט סייד עם שטח חיצוני נרחב, תמורת 15 מיליון דולר. הפנטהאוז בקומה שלמה, בגודל של כ-4,500 רגל רבוע, ממוקם בבניין של Beaux Arts המפורסם, עם חמישה חדרי שינה, על פי סוכן התיווך אדם מודלין מקבוצת מודלין.
שומר רכשה את הדירה ב-12.15 מיליון דולר ב-2016, כך עולה מהרישומים. כוכבת "Trainwreck", כשהייתה בת 40, תיארה את הנכס כ"דירת החלומות שלה במנהטן". "אני מישהי שבאתי מהצורך לחלוק מיטה עם אמא שלי", אמרה גב' שומר. "לא היה לנו כסף". היא הוסיפה שהיא גם חלקה פעם סטודיו בצ'יינה טאון עם זר שפגשה בקרייגסליסט. רכישת הדירה הזו, אמרה, הייתה "עסקה גדולה עבורי. זה הרגיש כמו ארמון כזה".
הדירה סגורה בזכוכית וכוללת נוף של 360 מעלות של השכונה וכ-3,000 רגל מרובע של שטח חיצוני, כולל מרפסות שעוטפות את החלל וגינת גג פרטית. חלל המגורים המרכזי הוא חדר גדול דמוי סולריום עם חלונות צוהר זוויתיים וקמין גז בהתאמה אישית עשוי זכוכית ואבן אנתרציט. מעלית נעילת מפתח נפתחת ישירות ליחידה, שמגיעה גם עם חניה פרטית.
שומר אמרה שהיא אוהבת איך שהדירה מרגישה "כמו דירה של עשיר מפואר", אבל עדיין יש לה אווירה משפחתית. היא אמרה שהיא נכשלה באומנות המשא ומתן בעת ​​רכישתו. "נכנסתי והסתכלתי על הנופים ועל אור השמש ולא יכולתי להציע הצעה מספיק מהר", אמרה. "הראיתי את כל הקלפים שלי. הייתי נוראית".
 
שומר סירבה לומר ספציפית לאן המשפחה עוברת, אך אמרה שהם רוצים להיות קרובים יותר לבית הספר של בנם, וביטלה הצעה שהבית החדש שלהם עשוי להיות ברוקלין. "זה די ברור לאן אנחנו הולכים", אמרה. "אם אתה עוזב את הרובע הזה, לאיזה רובע אנשים עוברים בדרך כלל? זה לא מדע טילים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה