משפט

הלם בארה"ב: דייב שאפל הותקף פיזית בזמן הופעת סטנדאפ

במסגרת פסטיבל 'נטפליקס זה בדיחה' בו הופיעו קומיקאים רבים, הסטנדאפיסט בן ה-48 הותקף פיזית על ידי צופה שזינק לבמה והיכה אותו. בחפציו נמצאה סכין ולא ברור מה הביא לתקרית
מערכת ice | 
הופעה (צילום Pixabay)
הקומיקאי האמריקני דייב שאפל הותקף על הבמה הלילה (אור לרביעי) בלוס אנג'לס על ידי תוקף שהטיח אותו לקרקע לפני שנתפס ונעצר, כך הראו צילומי וידאו שאומתו על ידי רויטרס.
דובר משטרת לוס אנג'לס זיהה ביום רביעי את החשוד כאייזאה לי בן ה-23, שהוחזק במעצר בערבות של 30,000 דולר לאחר שהואשם בתקיפה חמורה עם נשק קטלני. ללי היה אקדח דמה שהכיל להב סכין כאשר תקף את שאפל, אמר הדובר. על פי רישומי הכלא המקוון, לא היה דיון בבית המשפט מתוכנן ללי. לא היה ברור מיד אם שאפל, בן 48, נפצע בתקרית, או מה הניע אותה.
 
צילומי וידאו שפורסמו בטוויטר הראו את התוקף רץ אל הבמה ומשגר את פלג גופו העליון לגופו של שאפל, כשהוא מטיל את כתפו בצלעות ובחזה של הקומיקאי. לאחר המגע הראשוני, התוקף ושאפל התנדנד מספר צעדים לפני ששניהם נפלו על הרצפה, כך נראה. לאחר מכן קם התוקף ורץ סביב הבמה, מתחמק מנחיל של אנשים במשך מספר שניות לפני שאלו תקפו אותו סמוך לחלק האחורי של הבמה.
שאפל הופיע במקום יחד עם קומיקאים נוספים כחלק מפסטיבל קומדיה בן 11 ימים בשם "נטפליקס זה בדיחה". המתקפה התרחשה קצת יותר מחודש לאחר שהשחקן וויל סמית' סטר לקומיקאי כריס רוק על הבמה בטקס האוסקר, תקרית חסרת תקדים באירוע המשודר בטלוויזיה ברחבי העולם, שעוררה חששות שמבצעים עלולים לעמוד בפני תקיפות העתקות. קרא עוד
סמית', שזכה בפרס השחקן הטוב ביותר, נאסר לאחר מכן להשתתף בטקס האוסקר למשך 10 שנים. השחקן פרסם הצהרות המתנצל בפני רוק, מפיקי האוסקר, המועמדים והצופים לאחר התקרית. נציג של הוליווד בול אמר לרויטרס שהתקרית נמצאת בחקירה, וסירבה להגיב יותר. סוכן ונציג יחסי ציבור של שאפל לא הגיב מיד לבקשה להגיב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה