נדל"ן ותשתיות

אינסטינקט בסיסי: שרון סטון מפתיעה במהלך ענק של מיליונים

כוכבת הקולנוע, שרכשה אחוזה יוקרתית תמורת 6 מיליון דולר, מעמידה אותה למכירה 25 שנה אחרי תמורת לא פחות מ-39 מיליון דולר, ובכך היא הופכת לאחוזה היקרה ביותר בסן פרנסיסקו
מערכת ice | 
שרון סטון (צילום אינסטגרם/ שרון סטון)
כוכבת הקולנוע, שרון סטון, מעמידה את האחוזה שבבעלותה למכירה תמורת 39 מיליון דולר. בזכות הסכום המפוצץ אותה דורשת סטון על האחוזה האיטלקית-ויקטוריאנית, היא הפכה לאחוזה היקרה ביותר בסן פרנסיסקו שבארצות הברית.
סטון רכשה את הבית בשכונת צוק הים בסן פרנסיסקו יחד עם בעלה דאז, העיתונאי פיל בורנשטיין ב-1998 עליה שילמו רק 6 מיליון דולר. האחוזה ההיסטורית נבנתה במקור בשנת 1908 ושופצה בצורה מודרנית, לא לפני ששמרה על קסמה הישן. הבית מתהדר בשבעה חדרי שינה ושמונה חדרי רחצה, ובראשם סוויטה ראשית מהממת הכוללת פרטים מתחילת המאה ופיתוחים בעבודת יד, משרד, חדר ארונות נדיב ושני חדרי הלבשה מפוארים.
שני חדרי שינה נוספים כוללים בתוכם מרפסות ג'ולייט, ולאחד מהם אף יש מרפסת שמש משלו המשקיפה על החצר השלווה. המפלס הראשי כולל דלתות מתנשאות רחבות במיוחד וקמינים בהתאמה אישית עם סביבה מסיבית.
בנוסף, ישנם חלונות תמונה קלאסיים המספקים נופים מדהימים של האוקיינוס ​​ושל גשר שער הזהב מרחבי הבית. חדרי המגורים והאוכל הרשמיים מתחברים לחללים אינטימיים יותר.  הקומה העליונה כוללת חדר פעילות וסוויטת אירוח עם שתי מרפסות. גרם מדרגות עץ מוביל לסיפון נוסף ומספק גישה פרטית לחוף בייקר, שהוא חלק מהפארק הלאומי פרסידיו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה