נדל"ן ותשתיות

פארק מים חדש, מהפכה בחניות והמועד הבא לדירה בהנחה

אשקלון חוזרת להיות יעד לחובבי המים והאטרקציות, ירושלים במהפכה של חניות, המועד הבא לפרויקט דירה בהנחה נחשף, יעקב אטרקצ'י במהלך מסקרן ועוד. אלו ידיעות השבוע בנדל"ן
מערכת ice | 
פארק מים בסלובקיה (צילום ענת חרמוני פלאש90)
דירה בהנחה: נחשף מועד ההגרלה הבאה: הגרלת דירה בהנחה סגרה את שערי ההרשמה שלה בביקושי שיא מצד הזכאים, וכעת מתפרסמים לוחות הזמנים של ההגרלה הבאה שתהיה מצומצמת בכחצי במספר הדירות המוגרלות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הנחות במאות אלפי שקלים לדירה חדשה: מי הזכאים להטבות? ישיבת רמ"י עם שר השיכון אישרה מתווה מעודכן למכרזי מחיר מטרה: כ-80% מהדירות יוקצו לזכאים מחוסרי דיור. המועד הקובע לקביעת ערך מ"ר לדירה במסלול מחיר מטרה נקבע ליום 30.12.2020 ללא מנגנון ההצמדה וממנו יגזר גובה ההנחה של 200 או 300 אלף שקל לרוכש. כל הפרטים בפנים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
פארק מים חדש בישראל: זה היעד הנוסטלגי בו יוקםפורסם המכרז להקמה והפעלה של פארק המים באשקלון. למעלה מ-25 אטרקציות ומגלשות לכל המשפחה בפארק המים הגדול במזרח התיכון שיהווה גם עוגן תעסוקתי חדש לתושבי העיר ויסייע במיצובה של אשקלון כעיר תיירות בינלאומית, החברה שתזכה להקים ולתפעל את הפארק תיהנה, ממענק כספי. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בשורה לתושבי ירושלים: זו מהפכת החניות שאושרה בעיר: עיריית הבירה הודיעה על הקמת שני חניוני ענק בעיר ללא תשלום בכל שעות היממה. משה ליאון: "יקלו על מצוקת החנייה הקיימת ובעיקר ישמרו על בטיחותם של הולכי הרגל והמשתמשים בחניונים״. לידיעה המלאה לחצו כאן.
העיר השלישית בגודלה? המכרז הגדול במתחם ה-1000 יוצא לדרך: עיריית ראשון לציון יוצאת למכרז הגדול ביותר עד כה במתחם ה-1000. במסגרת המכרז יוקמו במתחם 552 יחידות דיור, למעלה מרבע מהן מיועדות למפוני שכונת רמת אליהו. וכמה שטח מיועד לתעסוקה ומסחר? לידיעה המלאה לחצו כאן.
הכנסות של 700 מיליון שקל? פרויקט מטורף בעיר היוקרתית: קבוצת הורוביץ וחברת אשל הירדן מוציאות לדרך את פרויקט Inno בסביון, ובכך נכנסת קבוצת הורוביץ לראשונה לתחום המשרדים, עם שילוב של מסחר, תעסוקה ומגורים בשטח כולל של כ-44 אלף מ"ר. ומתי צפוי האכלוס? לידיעה המלאה לחצו כאן.
המהלך של אטרקצ'י: כך זוגות צעירים יתקדמו לרכישת דירה: ברקע העליה החדה במדד תשומות הבניה, והאטת הקצב בשוק הנדל"ן, מנכ"ל חברת אאורה מצהיר על גידור המדד בפרויקטים נבחרים ותוקף את הממשלה, "לא נחכה לתוכניות". לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה