נדל"ן ותשתיות

שר הבינוי והשיכון אלקין בהצהרה מפתיעה: "תומך במחאת הדיור"

בנייה מאסיבית? הגרלות לדירות בהנחה? שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, אומר כי הוא דווקא תומך במחאת האוהלים החדשה ברוטשילד, מחאה שהיא גם נגד הממשלה ונגדו ונגד המשרד שהוא עומד בראשו: "צריך צעדים דרמטיים"
מערכת ice |  2
זאב אלקין (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, פייסבוק/ זאב אלקין)
שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, האמון על הורדת מחירי הדיור, בהצהרה מפתיעה היום (שני) כי הוא דווקא תומך במחאת האוהלים ברוטשילד תל אביב. דבריו של אלקין באים על רקע תחילת פעילות ברחבי הארץ שהחלה בימים האחרונים, וזאת אל מול תפקידו לבניית דירות והורדת מחירי הדיור.
בריאיון ברדיו 103 לגולן יוכפז וניסים משעל, אמר אלקין כי הוא שמח שהציבור מרים את קולו, והדבר דווקא עוזר לו כשר השיכון וזאת אל מול מאבקו במשרד האוצר: "אני מנהל קרבות יום יום עם פקידי אגף התקציבים", אמר השר והוסיף, "לפעמים פקידי אגף התקציבים מנסים להסביר לי שלא צריך שום צעד דרמטי ואני חושב שצריך צעדים דרמטיים".
 
על התמיכה המפתיעה דווקא במחאה שיוצאת נגד הממשלה, אמר אלקין כי הוא לא חושב שההפגנות יובילו להפלת הממשלה: "הן מבטאות בעיה ציבורית אמיתית, בין השאר בתחום הדיור", אמר שר השיכון והוסיף כי אף לא תהיה לו בעיה לבוא ולדבר עם המוחים ברוטשילד.
אלקין אף התייחס לקידום "חוק הנאשם" של תקווה חדשה ולאיסור כהונת נאשם בפלילים כראש הממשלה, ואמר כי במפלגתו נחושים בכך כדי להסיר את מועמדותו של נתניהו והם לוחצים על כך גם על ראש הממשלה בנט: "נמשיך ללחוץ ומקווה שנעביר אותו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא צריך תמיכה צריך מעשים
    יאיר 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם באמת היו רוצים, היו מורידים את המחירים. אין להם אינטרס. ירידת מחירים תוביל לקריסה, אף אחד לא רוצה להיות חתום על זה.
    סגור
  • 1.
    פינוי בינוי בשכונת התקווה
    ישראלי 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הידעתם שעיריית ת"א לא מאפשרת לבנות לגובה בשכונת התקווה? זו שערוריה שלא מאפשרים בנייה גבוהה, וכך מאפשרים פתרון דיור עממי לאלפי ישראלים. לא חייבים 15 קומות, למרות שגם זו אפשרות, אבל שיבנו לפחות 8 קומות. זו בניה רגילה וסטנדרטית. כך ניתן יהיה להוסיף אלפי דירות חדשות לאיכלוס ישראלים בת"א והמרכז. כרגע שכונת התקווה מבזבזת שטח עצום בת"א על שיכון מהגרי עבודה. לא חבל? אפשר לשכן אותם גם ביבנה ובכל מדינת ישראל. הם לא חייבים לגור דווקא בת"א.
    סגור