נדל"ן ותשתיות

420 יחידות דיור ייבנו בת"א, בכמה תוכלו לקנות אחת?

חברת קרסו מציגה מושק נדל"ן חדש תחת השם CARASSO SUN ברחוב דוד ילין 9 בצפון הישן של תל אביב בקרבת כיכר המדינה. המחיר: בין 3 מיליון ל-15 מיליון שקלים
מערכת ice | 
קרסו סאן (צילום הדמיה קרסו)
חברת קרסו משיקה מותג חדש תחת השם CARASSO SUNN. המותג החדש יאגד תחתיו פרויקטים חדשים של החברה בהתחדשות עירונית בתל אביב. מדובר בבניין שייבנה עפ״י עקרונות תקן WELL Building Standard המתבסס על גישה הוליסטית ושם כמטרה את בריאות ורווחת הדיירים. סביבת המגורים והדירות עצמן תוכננו על מנת לשמר ולשפר את ה-WELLBEING (איכות החיים) של הדיירים, ובו 420 יחידות דיור.
הפרויקט הראשון שיוצא לדרך תחת המותג החדש ממוקם ברחוב דוד ילין 9 , בצפון הישן של תל אביב בקרבת כיכר המדינה. מדובר בפרויקט הריסה ובנייה מחדש וכולל 28 יחידות דיור בבניין בוטיק בן 8 קומות ובו יהיו 15 דירות למכירה. תמהיל הדירות מגוון החל משני חדרים כשרובן גדולות ומרווחות.
מחיר דירת שני חדרים בפרויקט יעמוד על החל מ-2.818 מיליון שקלים, מחיר דירת שלושה חדרים בפרויקט יעמוד על החל מ-6.108 מיליון שקלים, מחיר דירת ארבעה חדרים בפרויקט יעמוד על החל מ-8.129 מיליון ₪, מחיר דירת גן בפרויקט יעמוד על החל מ-5.809 מיליון שקלים, מחיר דירת פנטהאוז ארבעה חדרים בפרויקט יעמוד על -9.656 מיליון שקלים, מחיר דירת פנטהאוז חמישה חדרים בפרויקט יעמוד על החל מ-14.297 מיליון שקלים.
לדברי חמי שאול, מנהל חטיבת מגורי הבוטיק: "אנו שמחים להשיק את הפרויקט הראשון תחת הקונספטCARASSO SUNN שיעניק לדייריו חווית מגורים איכותית שיש בה כדי לשפר את הבריאות הפיזית והנפשית שלהם. הקונספט מבוסס על טרנד עולמי פופולרי השואב השראה מאורח החיים הבריא של התרבות הסקנדינבית שמדינותיה ידועות באיכות החיים הגבוהה ביותר בעולם, וברמת האושר שלהם. זהו טרנד שכבש את עולם המשרדים ואנו צופים כי הוא יכבוש כעת גם את עולם המגורים בתל אביב. סגנון חיים זה משתלב עם רצון וכוונת עיריית תל אביב להגדיל ולהעצים את אלמנטי הבנייה הירוקה בדירות המגורים בעיר ו -  CARASSO SUNNמשתלב באופן סינרגטי עם מגמה זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה