נדל"ן ותשתיות

דרוש יזם: עיריית תל אביב מחפשת פתרונות ליד אליהו

תל אביב ממשיכה לשנות את פניה: עיריית תל אביב פרסמה "קול קורא" לפרויקט בניה מאסיבי בשכונות דרום העיר
מערכת ice | 
רחוב עין גב ביד אליהו
ההתחדשות העירונית בתל אביב צוברת תאוצה. ימים ספורים לאחר בחירת יזם לפרויקט פינוי-בינוי ביפו ג', יוצאת העירייה ב"קול קורא" נוסף, הפעם לפרויקט פינוי בינוי בשכונת יד אליהו. למעשה רק בחודש אוקטובר האחרון אישרה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה של תל אביב-יפו את התכנית להפקדה, וכעת היא נמצאת בשלב פרסום להתנגדויות.
  
עם פרסום התוכנית להתנגדויות, יוצאת החברה ב"קול קורא" פומבי לבחירת יזם שיבצע את הפרויקט עבור הדיירים. הפרויקט ביד אליהו שבר שיאים של מהירות תכנון: בתוך פרק זמן של שנתיים בלבד הצליחו ב"עזרה ובצרון" לעבור משלב ארגון הדיירים ואיסוף החתימות ועד לאישור התכנית להפקדה, וכעת, עוברים לשלב בחירת היזם.
 
התכנית במתכונת פינוי-בינוי, והיא כוללת בניית 144 יחידות דיור חדשות, והריסה של ארבעה בנייני שיכון הכוללים 54 יחידות דיור. במסגרת התכנית, ייבנו ארבעה בניינים חדשים בני 6.5 קומות כל אחד.
התכנית מקצה שטח ציבורי של 450 מ"ר למבני ציבור בקומת הקרקע של אחד הבניינים, והיא כוללת מרפסות ותקן חניה לכל הדיירים. מטעם עזרה ובצרון נמסר: "התכנית מהווה סמן לגבי כיוון ההתחדשות העירונית ביד אליהו, בדגש על שמירת ערכי השכונה, הבנייה הנמוכה והמרחבים הירוקים הפתוחים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה