נדל"ן ותשתיות

המרכז המסחרי בגליל עובר מהפך: זו התכנית שתקודם

חברת מליסרון הודיעה כי כי תרחיב את שטח המתחם המסחרי "עופר סנטר נוף הגליל: תוכל לייצר תמהיל חזק של חנויות אופנה, פנאי ובילוי שיהוו מוקד משיכה לתושבי האזור"
מערכת ice | 
הדמיית המרכז שיוקם (צילום סקורקא אדריכלים)

לאחר שלאחרונה אושרה התב"ע לתוספת הזכויות במרכז המסחרי ״עופר סנטר נוף הגליל״ שבצפון, חברת מליסרון (המחזיקה בכ- 91% מהזכויות במתחם) הודיעה היום (רביעי) כי תרחיב את שטח המתחם באופן משמעותי ביותר באמצעות הוספת שטחי מסחר ומשרדים בשלושה שלבים. 


 עם השלמת ההרחבה, ישולש שטח המתחם ויעמוד על כ-60 אלף מ"ר מתוכם כ-40 אלף מ"ר שטחי מסחר וכ-20 אלף מ"ר שטחי משרדים. תוספת השטחים צפויה להניב (בתפוסה מלאה) NOI של כ- 35 מיליון נוספים ש"ח בשנה (100%).


בשלב הראשון, יבנה מעל המבנה המסחרי בכניסה למתחם, בניין משרדים בן ארבע קומות ובשטח של כ-6,000 מ"ר. התחלת הבנייה של בניין זה צפויה עוד בשנת 2022. בשלב השני, שיחל בעוד כשנה וחצי, צפויים להתווסף למתחם הפתוח כ-20,000 מ"ר שטחי מסחר של אופנה, בילוי ופנאי על פני שתי קומות המשלבים נוף פתוח וחניה רחבה.

בשלב השלישי מתוכננת הקמת בניין משרדים נוסף. בשטחי המשרדים שיוקמו מתוכננים גם חללי עבודה משותפים., זאת כאשר ההשקעה הצפויה בהרחבת המתחם נאמדת בכ-400  מיליון שקלים. 


אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון, מסר: "מליסרון ממשיכה ביישום תוכניתה האסטרטגית להקמת פרויקטים בעירוב שימושים בנכסיה הקיימים ברחבי הארץ ובמיצוי זכויות הבניה בקרקעות. למתחם הקניות בנוף הגליל יש ביקושים חזקים לשטחי מסחר נוספים גדולים ואיכותיים כך שהכפלת שטחי המסחר תוכל לייצר תמהיל חזק של חנויות אופנה, פנאי ובילוי שיהוו מוקד משיכה לתושבי האזור".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה