נדל"ן ותשתיות

צחי חג'ג' בדרך לעסקת ענק? שוקל להשקיע 350 מיליון אירו

קבוצת חג'ג' אירופה הודיעה על בחינת כניסה לפעילות נדל"ן באיטליה בהיקף של כמעט מיליארד שקל, וגם: המלון שעורר את העניין ברומניה
מערכת ice | 
צחי חג'ג' (צילום טל ציקורל)
חברת חג'ג' אירופה של צחי חג'ג', מסרה לבורסה לניירות ערך היום (שלישי) מידע בנוגע להתפתחויות שונות בעסקי החברה בדבר הליכים ראשונים של משאים ומתנים להתקשרות, כולל בחינת כניסה לתחום פעילות נדל"ן באיטליה ורכישת פורטפוליו נכסים בתמורה של כ-350 מיליון אירו.
בהודעה לבורסה נמסר: "החברה בוחנת כניסה לתחום פעילות נדל"ן באיטליה ומנהלת מו"מ ראשוני לא מחייב עם צד ג' לרכישת זכויות המוכר בפורטפוליו קרקעות בעיר רומא וסביבתה, איטליה, הכולל 11 קרקעות להקמת שטחי מגורים, מסחר ולוגיסטיקה כשהם נקיים וחופשיים מכל שעבוד, משכנתא, תביעות וכיוב' בתמורה לסך של כ -350 מיליון אירו.
 
עוד נכתב: "אם וככל שיחתם מזכר ההבנות, החלטת החברה להתקשר בהסכם מחייב ביחס לנכסים כפופה, בין היתר, להשלמת בדיקות נאותות מסחרית, משפטית, פיננסית, מיסוית, סביבתית, רגולטורית ובחינת היתכנות פיתוח הקרקעות, והכל לשביעות רצונה הבלעדי של החברה. היה ותשלים החברה את בדיקת הנאותות לשביעות רצונה, יקיימו הצדדים משא ומתן ביחס לכל הסכם הקשור לנכסים". 
"יצוין כי רשימת הנכסים אינה סגורה, והצדדים רשאים להחריג חלק מהנכסים מהעסקה ו/או להוסיף נכס חלופי לעסקה מתוך רשימת נכסים שנקבעה בין הצדדים. התמורה תשולם, בכפוף להתקשרות בעסקה, 50 אחוז במועד השלמת העסקה ובכפוף להשלמתה, כנגד העברת מלוא זכויות הבעלות בנכסים ויתרת התמורה בחלוף חמש שנים ממועד השלמת העסקה".
החברה בוחנת טיוטת הצעה ראשונית שקיבלה להתקשרות בהסכם שכירות עם .Ltd Demanco Global Selina במסגרתו בכפוף להשלמת רכישת נכס הידוע בשם Susai ,הממוקם בעיר פרדל שברומניה. הסכם השכירות, ככל שייחתם, יהיה לתקופה של 20 שנים קבועים בסך צפוי של כ -400-350 אלף אירו על פי מנגנון שיפורט בהסכם או, לחילופין, דמי שכירות שנתיים בגובה 15% מסך ההכנסות, על פי הגבוה מבינהם. במסגרת חתימה על ההצעה תעניק החברה ל-Selina בלעדיות לתקופה של 60 ימים שבמהלכה תתקיים בדיקת נאותות הדדית, החברה לא תקיים משא ומתן עם שוכרים פוטנציאלים אחרים, והצדדים ישתפו פעולה לצורך השלמת בדיקת הנאותות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה