נדל"ן ותשתיות

נתניה מתחדשת: פרויקט הפינוי בינוי שיכניס כ-740 מיליון שקל

אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובניה למגורים בשוק ההתחדשות העירונית, מעדכנת על התקשרות בהסכם לביצוע פרויקט פינוי-בינוי, עם למעלה מ-69% מבעלי הקרקע. במסגרת הפרויקט, ייהרסו 4 המבנים הקיימים שבהם 96 יחידות דיור למגורים, ובמקומם יוקמו 3 מבנים חדשים. היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הינו כ-740 מיליון שקל
מערכת ice |  1
פרויקט ברודצקי בנימין נתניה של קבוצת הרצל בן דוד (צילום זיתוני הדמיות וגלובלינקס)
אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובניה למגורים בשוק ההתחדשות העירונית, מעדכנת על התקשרות בהסכם לביצוע פרויקט פינוי-בינוי, עם למעלה מ-69% מבעלי הקרקע, מעבר לסף החתימות הנדרש, ברחוב פנחס לבון 91, 93 ו-95, בנתניה, אשר יבוצע יחד עם פרויקט פינוי-בינוי במבנה הקיים ברחוב פנחס רוטנברג 13, נתניה. בו התקשרה החברה עם למעלה מ-85% מבעלי הקרקע.
במסגרת הפרויקט, ייהרסו 4 המבנים הקיימים שבהם 96 יחידות דיור למגורים, ובמקומם יוקמו 3 מבנים חדשים אשר יכללו כ- 365 יח"ד (מתוכן 96 יח"ד השייכות לבעלי הזכויות בקרקע ויתרת 269 יח"ד לשיווק בשוק החופשי), בתוספת מרתפי חניה, מחסנים, קומות מסחר ומשרדים. הפרויקט נכלל כחלק מתוכנית המתאר של שכונת קריית נורדאו בנתניה. בימים אלו החברה עורכת את מסמכי התב"ע על מנת להגישם לוועדה המקומית נתניה. היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הינו כ-740 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) והיקף ההוצאות הצפויות של החברה הינו כ-539 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).
 
בשבועיים האחרונים עדכנה החברה על התקשרות בשני הסכמים נוספים, לביצוע פרויקטי פינוי בינוי, עם מעבר לסף החתימות הנדרש, האחד ברחוב אנילביץ 7-9, בפתח-תקווה, עם צפי הכנסות בהיקף של כ- 42 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) והיקף הוצאות צפויות של כ-32 מיליון שקל (לא כולל מע"מ). השני, ברחוב סן מרטין 19 ו- 21, בירושלים. עם צפי הכנסות בהיקף של כ- 293 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) והיקף הוצאות צפויות של כ-238 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).
בכך, היקף ההכנסות המצטבר מהפרויקטים בנתניה, פתח-תקווה וירושלים, צפוי לעמוד על כ- 1,075 מיליון שקל (כולל מע"מ), והיקף ההוצאות הצפויות של החברה הינו כ-809 מיליון שקל (לא כולל מע"מ), אשר על פי התכנון צפויים הפרויקטים כאמור, לכלול כ-578 יח"ד (מתוכן 144 יח"ד השייכות לבעלי הזכויות בקרקע ויתרת 434 יח"ד לשיווק בשוק החופשי).
 
בחודש הקודם, עדכנה החברה על הקדמה, מוקדם מהצפוי, של פירעון חלקי של אג"ח, סדרה א', בהיקף של כ- 21 מיליון שקל ע.נ. וזאת בשל התקדמות מהירה יותר מהצפוי, הן בלוחות הזמנים ובביצוע של הפרויקטים והן מהיקף המכירות, במרבית הפרויקטים, המשועבדים לאג"ח, סדרה א'.
אב-גד החזקות הינה חברת ייזום ובניה למגורים וביצוע (עצמי) המתמחה בשוק ההתחדשות העירונית.  החברה נוסדה בשנת 1996 ע"י אל"מ במיל' מיכאל רצון, ומנוהלת על ידי מנכ"ל החברה, ראם רצון, ומונה כיום 30 עובדים בעלי ניסיון רב בתחומי הנדל"ן השונים. החברה מתמקדת באזורי ביקוש בלבד והינה בעלת מומחיות רבה בביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית בכל האספקטים השונים. מאז הקמתה, יזמה והקימה כ- 600 יחידות בכ-15 פרויקטים שונים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נראה מתי יטופלו דיירי ד"ר סטופ המסכנים הממשלה תעזור ?
    דודי א 08/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מובן לגמרי שקשה לקבלן להרוויח שהאוכלוסיה צפופה . מה גם שלא ירצו שהם יקבלו דירה בפרויקט יוקרתי. אבל אי אפשר להשאיר את זה ככה הילדים שם גדלים להבדלי מעמדות. כמו ההורים שלנו . חבל
    סגור