נדל"ן ותשתיות

הנכסים שהורישה המלכה, פרויקט ענק בנמל אשדוד: השבוע בנדל"ן

פרויקט בכ-900 מיליון שקלים יוקם בכניסה לנמל אשדוד; 6,000 דירות חדשות ייבנו בכל שנה בירושלים; כפר נופש יוקרתי יוקם בגליל המערבי; מגדל משרדים חדש ויוקרתי ייבנה בתלפיות; מי רכשה את האחוזה היוקרתית של אופרה ווינפרי; והנכסים שהשאירה המלכה אליזבת ליורשיה בבית המלוכה | אלה ידיעות השבוע בנדל"ן
מערכת ice | 
בנייה בישראל (צילום גיל יערי פלאש 90)
בירושלים ייבנו בכל שנה 6,000 דירות חדשות: בכנס שנערך בירושלים התארח יואל אבן, מהנדס העיר ירושלים, וטען כי בשונה למצב בערים אחרות בעיריית ירושלים מעודדים בנייה. כמו כן, התחייב כי בעיר ייבנו עוד יחידות רבות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
פרויקט ענק בכ-900 מיליון שקלים יוקם בכניסה לנמל אשדוד: עסקת ענק בתחום הלוגיסטיקה: אספן גרופ, איוויב מניבים וכלל ביטוח ופיננסים רוכשות קרקע למרלו"ג (מרכז לוגיסטי אוטומטי) בכ-350 מיליון שקלים סמוך לכניסה לנמל אשדוד. העסקה כוללת רכישת קרקע של כ-43 דונם. המרלו"ג יהיה בהיקף כולל של 33 אלף מ"ר, ויכיל כ-130 אלף משטחים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
כפר נופש יוקרתי (ויקר למדי) יוקם בגליל המערבי: רני צים מרכזי קניות וקבוצת אבנון הפרטית נכנסו לפעילות יזמית בתחום הנדל"ן למלונות, במסגרתה הם חתמו על הסכם להקמת כפר נופש על אגם מונפורט שבגליל המערבי, ובו 130 חדרים. המחירים ינועו בין 5,000 ל-8,000 שקלים ללילה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מגדל משרדים חדש בתלפיות - בכמה שווקו השטחים המסחריים? קבוצת סופרין, קבוצת וייס וקבוצת אורקום ישווקו מגדל משרדים חדש בן 19 קומות באזור התעסוקה של שכונת תלפיות היוקרתית בירושלים. בשלב הראשון שווקו 26,000 מ"ר בעלות של יותר מחצי מיליארד שקלים. פרויקט מתחם התנופה יכלול כ-50,000 מ"ר למטרות מסחר, קליניקות ומשרדים, על קרקע של כעשרה דונמים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מי רכשה את האחוזה היוקרתית של אופרה ווינפרי? מראיינת העל האמריקנית אופרה ווינפרי מכרה את האחוזה שלה בדרום קליפורניה ללא אחרת מאשר כוכבת "חברים", ג'ניפר אניסטון. לידיעה המלאה לחצו כאן.
ואי אפשר השבוע בלי המלכה אליזבת השנייה, וקצת על הנכסים שהשאירה ליורשיה בבית המלוכה: חוק בן מאות שנים שנחקק בבריטניה מגן על נכסי בית המלוכה כך שהעברתם בירושה לא תגרור מסים שיכולים להגיע למאות מיליוני שקלים. אלה הסכומים שיירש המלך החדש צ'ארלס מאימו, כולל האחוזה בשווי של יותר מ-750 מיליון דולרים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה