נדל"ן ותשתיות

מארוול מאריכה את הסכם השכירות ביוקנעם ב-50 מיליון שקל

מארוול האריכה את הסכם השכירות עם דורסל שמחזיקה בנדל״ן מניב למשך 7 שנים
ניצן כהן | 
משרדי חברת השבבים מארוול (צילום יחצ)
חברת דורסל החזקות, הפועלת בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל, הודיעה היום כי חברת הבת דורסל (ב.א.ז), חתמה על הסכם עם מארוול ישראל להארכת תקופת שכירות. תוקפו של ההסכם הנחתם הוא 7 שנים, וגובה השכירות מדי שנה יעמוד על כ-7.2 מיליון שקל – כ-50 מיליון שקל לכל תקופת החוזה החדש, שיחל בספטמבר 2023.
המבנה המושכר למארוול ישראל ממוקם ברחוב המדע ביוקנעם, וכולל שטחי משרדים בהיקף של 9,222 מ"ר, נוסף על שטחי מחסנים וחניות. במסגרת ההסכם קיימת אופציה להקטנת השטח המושכר בכ-1,500 מ"ר בתמורה להעלאת דמי השכירות למ"ר ב-4%, ההכנסות הנוכחיות מהשטח האמור, עומדות היום על כ-6.5 מיליון שקל.
 
מחיר השכירות מגלם עלייה של כ-10% ביחס לדמי השכירות הנוכחיים למ"ר. בדוחות הכספיים של הרבעון השלישי לשנת 2022 בוצעה הערכה מחדש של הנכס המדובר, אשר לקחה בחשבון את העלייה בדמי השכירות, כפי שבאה לידי ביטוי כעת.
דורסל פועלת בתחום הנדל"ן המניב לענפי ההיי-טק, המשרדים, המסחר, הלוגיסטיקה והתעשיה בישראל ובחו"ל. בשנת 2021 החלה החברה לפעול בתחום הנדל"ן המניב בחו"ל ובבעלותה נכסים וקרקעות באנגליה ובקפריסין. שווי הנכסים המאוחד של החברה למועד ה-30 ביוני 2022 מסתכם בכ-1.06 מיליארד שקל. החברה מדורגת בדירוג ilA- יציב על-ידי מעלות. הרווח הנקי של החברה במחצית הראשונה של 2022 הסתכם בכ-25 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה