השוק

ימים ספורים לאחר האישור הסופי: דורסל וסינאל מתפצלות סופית

לאחר שאושר הפיצול בין החברות, דורסל וסינאל מדווחות היום על פיצול רשמי והתחלת המחסר במניית דורסל החזקות - כבר ממחר בבוקר
מערכת ice |  3
ארז בוגנים
לפני מספר ימים דווח כי אושר הפיצול בין שתי החברות דורסל וסינאל. היום (ראשון) החברות מדווחות כי מהלך הפיצול הושלם, למרות שניתן למהלך זה טווח של חודש לביצוע בפועל. מעת זו, חברת דורסל תיקרא "דורסל החזקות" והמסחר במניותיה יחל ב-7 לנובמבר (שני).
כפי שדווח, משמעות הפיצול היא כי מניות דורסל המוחזקות על ידי סינאל הועברו לכל בעלי המניות של סינאל ובעלי המניות בדורסל זכאים למספר מניות זהה בדורסל החזקות. השינוי מאפשר לחברה להתמקד בתחום פעילותן ולהרחיב את אותה כעת שאינן נופלות תחת חוק הריכוזיות.
 
לאור הפיצול, שיעור האחזקות של הציבור בדורסל עלה ב-25%. חברת סינאל תוכל לפתח את הפוטנציאל שלה בתחום הטכנולוגי.
חברת דורסל פועלת בתחום הנדל"ן ובבעלותה נכסים בארץ, קפריסין ואפילו באנגליה. הרווח הנקי של החברה במחצית הראשונה של 2022 עמד על 25 מיליון ש"ח. חברת סינאל עוסקת בתחום הפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה, לצד מתן שירותי אחזקה ותפעול של מערכות לניהול פעילות עובד בארגון. הרווח התפעולי של החברה במחצית הראשונה של השנה עמד על 7 מיליון ש"ח.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנכ"ל סינאל מחרב את החברה.
    עובדת לשעבר 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כל המנהלים הבכירים עוזבים, גל התפטרויות שלמיטב ידיעתי עוד קורה. המנכ"ל ארז בוגנים פוגע ביודעין בתנאי עובדיו כדי לייצר מצג שווא של גדילה ברווחים. בהצלחה לו. חבל לקלקל לאבא שלו את החברה שהרים בעבודה קשה.
    סגור
  • צודקת ב100%
    עובד לשעבר 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אכן מחריב החברה
    סגור
  • החריש באר שבע
    משה 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    החברה היתה בבעלותו של גבי בוגנים והועברה לידי בנו ארז. ניהולו של ארז גרם לעובדים רבים וותיקים לעזוב את החברה. המון לקוחות נשארים ללא מענה מקצועי ועובדי עומדים חסרי אונים מבלי יכולת לספק פתרונות ותשובות לבעיות שיש ללקוחות.
    סגור