נדל"ן ותשתיות

Cityr Group השלימה את פרויקט התשתיות של הקבוצה בארה"ב

אורי פריש, מבעלי Cityr Group: "החברה זיהתה את המגמה בראשיתה, השכילה לנצל את שנת השיא בשוק הנדל"ן ומימשה במהלך שנת 2021 נכסים מניבים בהיקף של 200 מיליון דולר"

מערכת ice | 
Maple Village
Cityr Group קבוצה יזמית העוסקת בהשקעות נדל"ן בארה"ב מדווחת על השלמת פרויקט נוסף תחת המותג Maple. סגמנט זה של הקבוצה, הפועל מ-2017, מנגיש למשקיעים כשירים אפיק השקעה יציב ואטרקטיבי של פיתוח תשתיות באזורי ביקוש בארה"ב.
במקביל לפעילותה של הקבוצה בתחום המולטי-פמילי: מתחמי דירות להשכרה בעלי פוטנציאל השבחה, מתמחה הקבוצה בשנים האחרונות בתכנון ופיתוח תשתיות לשכונות חכמות המתוכננות בקפידה, לרבות תכנון הוליסטי של מתקנים המותאמים לצרכי הקהילה, באזורים הנהנים מביקושים גבוהים לדיור בר השגה. המותג Maple שם למטרה לתכנן שכונות עשירות במתקנים לרווחת הציבור, מעודדות חיים בריאים, בדגש על חשיבה ירוקה ושילוב מסלולי ריצה, מתקני כושר, מסלולי אופניים וכיו"ב.
 
אורי פריש, יזם - מייסד ובעלים: "בשנים האחרונות זיהתה Cityr נתונים המסמנים בועה למחירי נכסים מניבים ולכן בחרה לפתח תחום חדש בו היא רואה פוטנציאל רב- פיתוח תשתיות. החברה זיהתה את המגמה בראשיתה, השכילה לנצל את שנת השיא בשוק הנדל"ן ומימשה במהלך שנת 2021 נכסים מניבים בהיקף של 200 מיליון דולר. פרויקט Maple Village המתפרס על פני שטח של כ57 דונם, הנו אחד משני פרויקטים ששימשו עבור הקבוצה כפיילוט לכניסתה לתחום התשתיות, והשלמת מכירתו שמאפשרת למשקיעים ליהנות מפירותיו, היא פתיחה מוצלחת לפעילות בתחום. הפרויקט ממוקם ביוסטון טקסס, העיר הרביעית בגודלה בארה״ב, הנהנית ממגמת הגירה חיובית של כ- K100 תושבים בשנה, במיוחד מקליפורניה, ניו יורק ופלורידה. טקסס מהווה מוקד תעסוקה מרכזי וחזק, עם תעשייה צומחת, השקעה גדולה של חברות בתחום האנרגיה, וגם מהווה מרכז רפואי מהגדולים בעולם עם עשרות בתי חולים בפרופיל גבוה. לעומת מדינות אחרות הסובלות עדיין מהאטה משמעותית והשפעות של מגפת הקורונה, בטקסס ניכר התיקון בכלכלה, כאשר היא בין המדינות היחידות שהגדילו את מספר המשרות בגידול של כ- K80 בשנה".
רועי מרציאנו יזם ובעלים: "במקביל להשלמת פרויקט Maple Village, ישנם פרויקטים רבים הנמצאים בשלבי אישור ופיתוח שונים. איתור הקרקעות האטרקטיביות לפרויקטים הבאים מתבצע על ידי מיטב אנשי המקצוע, תוך הקפדה על תהליך בדיקת נאותות יסודי ומתמשך האורך מספר חודשים טרום הרכישה. בתקופה האינפלציונית הנוכחית, כאשר הזדמנויות ההשקעה הקונבנציונליות מאופיינות ביותר סיכונים ונראות פחות אטרקטיביות, ניכרת מגמה ערה של גופים מוסדיים ומשקיעים פרטיים בארה״ב להשקעה בקרנות הייחודיות, הפועלות בזירה החמה של פיתוח התשתיות, ולהעדיף אותן על פני השקעה בנכסים המשוערכים לפי תשואה. מניסיוננו, במצב השוק כיום זהו תחום השקעה אטרקטיבי ביותר, בעל שוק צומח, ביקוש קשיח ופוטנציאל גובר. אף שהחברה לא רכשה נכסים מניבים חדשים בארבע השנים האחרונות בשל חוסר כדאיות כלכלית, מחירים גבוהים וזיהוי מגמה עתידית, חטיבת הנכסים המניבים עדיין פעילה וכאשר סביבת המחירים תהיה יותר נכונה, נשוב לפעילות עסקית אקטיבית גם בתחום זה".
מנכ״לית CityR ישראל, יוליה כץ: ״השקעות בסגמנט התשתיות הן יותר יציבות, בעלות גורם סיכון מבוקר, פחות מושפעות מתנודתיות השוק ובעיקר- מגובות בביקושים גבוהים מצד שוק שסובל ממחסור בדיור בר השגה. יש לזכור כי בתקופות משבריות מבחינה כלכלית ובתקופות של אי-וודאות במשק, סגמנט ההשקעה בתשתיות לשכונות מגורים ברות-השגה למעמד הביניים הוא הבטוח והיציב ביותר. מסיבה זו, הבחירה להשקיע בסקטור זה בתקופה המתאפיינת בנטייה לחסוך בהוצאות ולצרוך פחות, היא טבעית ומתבקשת. מדובר בתחום לא מוכר לרוב השחקנים הקיימים בשוק הישראלי ונהנה מפריחה וקידום במיוחד בארה״ב, שם יש לו רוח גבית מצד הממשל האמריקאי המעודד השקעה נרחבת בתשתיות. לכן, המטרה שלנו בפתיחת קרן התשתיות השנייה, היא הנגשת תחום ההשקעות האלטרנטיבי האטרקטיבי הזה למשקיעים כשירים בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה