נדל"ן ותשתיות

ברכות: נבחרה החברה לביצוע פרויקט היוקרה יפה נוף 120 בחיפה

רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד ואיש העסקים גד זאבי בחרו בקבוצת אשטרום לביצוע פרויקט היוקרה יפה נוף 120 בחיפה
מערכת ice | 
יפה נוף 120 חיפה (צילום אלה בן נון)
בבוקר יום חמישי (12.1), התקיים אירוע יציקת הרפסודה בפרויקט המגורים היוקרתי ביפה נוף 120 בחיפה של דוניץ-אלעד ואיש העסקים גד זאבי. כחלק מהאירוע הודיעו השניים כי בחרו בקבוצת אשטרום להיות קבלן הביצוע של הפרויקט. בנוסף עדכנו שמבין הדירות שנמכרו עד כה, נמכרו דירות 4 חדרים, בגודל 129 מ״ר, ודירות 5 חדרים, בגודל 140 מ״ר במחירים שבין 4 ל-5 מיליון שקלים. לצד היזמים הגיעו לאירוע עשרות הרוכשים הנרגשים ובני משפחתם וכחלק מהטקס המסורתי השליכו מטבעות למשטח היציקה.
"יפה נוף 120" עתיד לכלול כ-216 יח״ד ושטחי מסחר ולהבנות בשני שלבים. שלב א' כולל הקמת 79 דירות בשני בניינים בהשקעה כוללת של כ-120 מיליון ש״ח  ועתיד להיות מאוכלס בתוך שלוש שנים. שלב ב' של הפרויקט עתיד להסתיים כשנה וחצי אחריו ויכלול בנייה של 137 יחידות דיור נוספות בשני בניינים.
 
רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד: "יציקת הרפסודה של שלב א' בפרויקט יפה נוף 120   הינה אבן דרך מרגשת להתקדמותו  של הפרויקט היוקרתי ביותר בעיר חיפה, בירת הצפון ומהערים היפות והמתפתחות בישראל. המיקום של הפרויקט, המשקיף לנוף הפתוח של הים התיכון ואיכויות הפרויקט הם אירוע ייחודי בעיר חיפה".
איש העסקים גד זאבי: "היום ציינו את טקס יציקת הרפסודה המרגש, שהיה "יריית הפתיחה" להקמת הבניינים הפרויקט. אנו שמחים לבשר כי בחרנו בקבוצת אשטרום להיות הקבלן הראשי בפרויקט הדגל שלנו. אני סמוך ובטוח כי הבחירה באשטרום תעניק לדיירים בפרויקט את רמת בנייה יוקרתית ומתקדמת שטרם נראתה בחיפה.  פרויקט הדגל  יפה נוף 120 – פארק זאבי, יהיה הפרויקט היפה והיוקרתי ביותר שיבנה בחיפה והדיירים בפרויקט ייהנו מהתצפית לנוף הייחודי של מפרץ חיפה 360".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה