נדל"ן ותשתיות

הפרויקט הענק בחיפה עולה שלב: מאות דירות ב-9 בנייני יוקרה חדשים

חברת הנדל"ן פרשקובסקי מרחיבה את פעילותה בעיר חיפה ומשיקה את פרויקט 'פרשקובסקי ברמת הנשיא, חיפה', במסגרתו יוקמו 9 מגדלים יוקרתיים שיכללו 352 יח"ד
מערכת ice |  2
הפרויקט בחיפה (צילום 3D)
חברת הנדל"ן פרשקובסקי מרחיבה את פעילותה בעיר חיפה ומשיקה את פרויקט 'פרשקובסקי ברמת הנשיא, חיפה'. הפרויקט החדש הינו השני של פרשקובסקי בעיר והוא מצטרף לפרויקט התחדשות עירונית הגדול ביותר בצפון שהחברה הובילה בשכונת נווה שאנן במסגרתו פונו 126 יח"ד ונבנו 10 בניינים שבימים אלה נמצאים בשלבי אכלוס אחרונים.  
במסגרת הפרויקט בשכונת רמת הנשיא בחיפה, פרשקובסקי תקים 9 מגדלים יוקרתיים עם נוף מרהיב לים, על צלע הר ובקו ראשון לפארק הפרפר המציעים תמהיל דירות מגוון ויכללו 352 יח"ד סך הכל. פרויקט 'פרשקובסקי בשכונת רמת הנשיא, חיפה' תוכנן על ידי שוורץ בסנוסוף אדריכלים.
בפרויקט 'פרשקובסקי ברמת הנשיא, חיפה' יוצעו דירות 3-6 חדרים, דירות גן 4-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. חברת פרשקובסקי החלה במכירה מוקדמת של הפרויקט כשמחירי הדירות החל מ-1.69 מיליון שקל. 
חיים קראדי, מנכ"ל פרשקובסקי מניבים: "לאחר ההצלחה הגדולה של פרויקט ההתחדשות העירונית של החברה בשכונת נווה שאנן בחיפה, הגדול ביותר בצפון, אנו שמחים להרחיב את הפעילות שלנו בחיפה ולהשיק את הפרויקט השני בעיר 'פרשקובסקי ברמת הנשיא'. החברה תקים בשכונה מתחם של 9 מגדלים יוקרתיים עם נוף לים על צלע הר הכרמל . החברה צפויה להקים פרויקט שלישי בחיפה בשנה הקרובה , 5 בניינים במורדות לינקולן. פרויקט במסגרת מחיר למשתכן . החברה רואה במטרופולין חיפה נדבך מהותי ומקום אסטרטגי – נקודה מרכזית בצפון הארץ." 
שכונת רמת הנשיא בחיפה הינה שכונת מגורים חדשה במורדות המערביים של רכס הכרמל המשתרעת על פני 200 דונם שבה יוקמו כ-18 מגדלים עם למעלה כ-1200 יח"ד עם נוף פתוח לים, פארק מרכזי ומרכז מסחרי. לרשות תושבי השכונה  פארק הפרפר בחלקה הפנימי של השכונה, המשתרע על פני 20 דונם של שטחים ירוקים, מתקני משחק אתגריים, מתקני כושר וטיפוס ומשחקים לכל הגילאים.
השכונה נמצאת במיקום נוח ונגיש  שכונה סגורה ללא עורקי תחבורה ראשיים וקרובה לכל מה שמשפחות צריכות: מתחמי קניות ובילוי, מרכזי תחבורה, קירבה לאזורי תעסוקה (פארק מת"מ) קניון עזריאלי, ומרכז הכרמל, צירי תנועה מהירים המחברים את השכונה תוך דקות ספורות לכביש החוף, למנהרות הכרמל ולכל מקום בעיר ומחוצה לה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פרשקובסקי רמת הנשיא חיפה
    טובי 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין די פרסומים אודות הפרויקט כמו מבצעים, מועד כניסה לדירות ומחיר
    סגור
  • 1.
    נא להכניס לראש:
    רמבי 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גילים ולא גילאים!!!
    סגור