נדל"ן ותשתיות

דירה חדשה ב-1.23 מיליון שקל? זו העיר בה תוכלו לקנות

החל השיווק של פרויקט "צרפתי בשדרה" בשכונת רמות יורם בנתיבות, הפרויקט שבונה קבוצת רמי צרפתי כולל 297 דירות חדשות בשני מגדלים בני 20 קומות ובניינים בני 5-9 קומות, כמו גם שטחי מסחר
מערכת ice |  1
דירות חדשות (צילום פלאש 90/ נתי שוחט, shutterstock)
קבוצת רמי צרפתי החלה לשווק את פרויקט "צרפתי בשדרה" המוקם על ידה בשכונת רמות יורם בנתיבות. לפרויקט יש היתר חפירה ודיפון ובקרוב צפוי היתר בנייה מלא. משך הבנייה צפוי להיות 36 חודשים, בכפוף לקצב התקדמות השלבים השונים שלו.
פרויקט "צרפתי בשדרה" כולל 297 דירות חדשות. הפרויקט יכלול שני מגדלי מגורים בני 20 קומות (הגבוהים בעיר) ובכל אחד מהם מועדון דיירים וחדר כושר, ארבעה בניינים בני 9 קומות, ובניין בוטיק בן 5 קומות בו שתי דירות בקומה בלבד. כמו כן ייבנו שטחי מסחר בקומות הקרקע של הבניינים. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות 3-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בעיצוב מודרני ומפרט עשיר. במסגרת פריסייל יימכרו דירות 3 חדרים החל מ-1.23 מיליון שקל, דירות 4 חדרים החל מ-1.43 מיליון שקל, דירות 5 חדרים החל מ-1.55 מיליון שקל.
 
רמי צרפתי, מנכ"ל ובעלים של קבוצת רמי צרפתי: "הפרויקט נבנה בלב נתיבות החדשה. כמו בכל הארץ, גם בנתיבות היתה עליית מחירים, ולמרות זאת המחירים של דירות בפחות ממיליון וחצי שקל נחשבים לאטרקטיביים. המחירים, לצד הפיתוח האינטנסיבי של שכונות חדשות ומודרניות, הופכים את נתיבות לאלטרנטיבה אמיתית למגורים עבור תושבי מרכז הארץ".
שכונת רמות יורם היא אחת מהשכונות החדשות הנבנות בנתיבות. לפי התכנון היא תכלול בסיום הבנייה 4,547 יחידות דיור חדשות ועוד 619 יחידות דיור צמודות קרקע על פני 1,740 דונם. בשכונה יוקם גם מרכז מסחרי גדול וכן מרכז תחבורה מרכזי שישמש את כלל התושבים ותושבי האזור. הפרויקט החדש ממוקם ליד הכניסה החדשה לעיר ובסמיכות לשדרה המרכזית שתכלול מסחר, משרדים, בילוי ופנאי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה יחצנות של הקבלן להזהר
    דייר בפרויקט שלו 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קנינו דירה בפרוקט רמי צרפתי על הנחל שירות גרוע המון נזילות בדירות ובעיות במעליות ואין מי שלוקח אחריות. יודעיםרק לקחת כסף . ייזם גרוע הדבר הכי חזק אצלו זה יחצנות ופרסום ראו הוזהרתם לבדוק טוב מול דיירים שקנה אצליהם שלא יהיו פרארים חדשים
    סגור