נדל"ן ותשתיות

קרדן נדל"ן מתרחבת בירושלים: תתחיל פינוי בינוי בשכונה הזו

חברת קרדן נדל"ן מודיעה על אישור הפקדת תוכנית פינוי בינוי בשכונת בר כוכבא, שם היא עתידה לחדש שני בנייני מגורים ישנים ותהפוך אותם לבניינים עם כמאתיים דירות, אזורים ציבוריים ושטחי מסחר
מערכת ice | 
הדמיה של פרויקט בר כוכבא (צילום יגאל לוי אדריכלים וסטודיו קסם הדמיות)
חברת קרדן נדל"ן מודיעה היום (ב') על קבלת אישור מטעם הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בירושלים על הפקדת תוכנית פינוי בינוי במתחם בר כוכבא, בשכונת הגבעה הצרפתית בעיר. המתחם מתפרש על כ-5 דונם והפרויקט יקודם בשיתוף חברת כרמים.
במסגרת התוכנית שהופקדה ייהרסו שני בנייני מגורים משותפים, בהם יש כעת 53 יחידות דיור ישנות. במקומן ייבנו שני בנייני מגורים עם 212 יחידות דיור, ולצידן שטחי מסחר ושטחים ציבוריים. היתר הבנייה צפוי להתקבל רק בעוד כשלוש שנים.
כיום החברה פועלת בתחום היזמות ופיתוח פרויקטים למגורים ונכסים מניבים. לצד זאת היא מעניקה שירותי בנייה לבניית מבני מגורים, מסחר ועוד ואף מעורבת בקידום ופיתוח בערים רבות בארץ, בהן תל אביב, ירושלים, חולון, אשדוד, גבעת שמואל, נתניה, נהריה ועוד. לאחרונה החברה צירפה את השרה לשעבר איילת שקד לדירקטוריון.
 
לדברי יוסי חזן, מנהל התחדשות עירונית בקרדן נדל"ן: "מדובר בתכנית פינוי-בינוי שבה החלו חתימות רק לפני כשנה וחצי והתקדמה בקצב מהיר בזכות ניהול מקצועי חסר פשרות מצד החברה ורצון לקדם תכניות פינוי-בינוי מצד העירייה. אנו נמשיך לקדם את הפרויקט לעבר הוצאת היתרי הבניה בשיתוף פעולה הדוק עם הדיירים.  החברה מאמינה מאוד בפוטנציאל הטמון בירושלים ומובילה בימים אלה מספר פרויקטים של התחדשות עירונית ויזמות בירושלים בהיקף כולל של כ-2,500 יח"ד . כמו כן משווקת החברה שלב נוסף בפרויקט היוקרה "הולילנד" וכן מוסרת דירות בפרויקט "אגריפס" במרכז העיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה