נדל"ן ותשתיות

ב-1.5 מיליארד שקל: המגדל שיוקם בלב מתחם הבורסה

דן נדל"ן מפרסמת על פרויקט חדש בו תקים מגדל בגובה 70 קומות במתחם הבורסה ברמת גן. בתכנון מדובר במגדל משרדים ומסחר אשר ישתרע על שטח כולל כ-150,000 מ"ר ועלות הפרויקט המשוערת הינה כ-1.5 מיליארד שקל
מערכת ice | 
אופיר קרני (צילום יחצ)
דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת דן תחבורה, מודיעה כי התקשרה עם בעלי נכסים בלב מתחם הבורסה ברמת גן לטובת קידום תכנית בינוי רחבת היקף על פני למעלה מ-5 דונם, בהשקעה של כ-1.5 מיליארד שקל.
על פי התוכנית, אותה מקדם משרד האדריכלים מילוסלבסקי, יוקם במתחם מגדל עירוב שימושים הכולל משרדים ומסחר אשר יתנשא לגובה 70 קומות ובו כ-150,000 מ"ר של שטחי משרדים ומסחר. מדן נמסר כי כיום מחזיקים במתחם כ-70 בעלי נכסים אשר רובם חתמו מול החברה.

אופיר קרני, מנכ"ל קבוצת דן, מסר: "לצד זכיה בפרויקטי התשתית הגדולים במשק בתחום התחבורה והתשתיות כגון הנתיב המהיר, הקו הירוק של הרק"ל ועוד, רואה קבוצת דן תחבורה חשיבות רבה לקדם את פעילותה הנדל"נית בתחום המגורים והנדל"ן המניב. החברה רואה במתחם הבורסה ברמת גן מיקום אסטרטגי, וזאת בין היתר נוכח העובדה שעיריית רמת גן הצהירה בתוכנית המתאר רג/1800, כי במסגרת השינוי ומתיחת הפנים שתעבור הבורסה יורחבו ויוגדלו בה זכויות הבנייה במטרה להפוך למתחם איכותי הכולל מגורים, פנאי ותרבות לצד תעסוקה ומסחר. לאור זאת ממשיכה החברה להשקיע ולהרחיב את פעילותה במתחם ולקדם תוכניות נוספות, והגדלת זכויות בנכסים בהם היא מחזיקה בבלעדיות ובשותפויות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה