בארץ

לכבוד 100 שנים לרמת גן: נציגי 6 ערים תאומות התארחו בעיר

בימים אלו העיר רמת גן חוגגת 100 שנים לקיומה. לכבוד החגיגות הוזמנו ארצה נציגי 6 ערים תאומות ונערך כנס בן ארבעה ימים. במהלך הכנס טיילו המשלחות ברחבי העיר ואפילו ביקרו בירושלים
מערכת ice |  3
כנס ערים תאומו ברמת גן (צילום אילן ספירא)
לרגל חגיגות ה-100 לעיר רמת גן התקיים כנס ערים תאומות בעיר, בנוכחות נציגי הערים התאומות משישה יעדים: פיניקס (ארה"ב), ברנט (אנגליה), קסל (גרמניה), ונהיים (גרמניה), ורסלב (פולין) וסמבוטי (הונגריה). הכנס החגיגי נפרש על פני ארבעה ימים.
במהלך הכנס עברו המשלחות סיור מודרך בעיר, ביקרו במוסדות לימודים נבחרים (אוניברסיטת בר־אילן ושנקר), בספארי, בבית החולים לשיקום לחיות ואפילו עשו גיחה לירושלים.
במהלך הכנס נפתחה תערוכה מיוחדת במוזיאון האדם והחי בעיר. שם התערוכה הוא "רואים את התמונה הגדולה" ובה הוצגו צילומים מרגשים של בעלי חיים וצוות המטפלים מגן החיות בפיניקס ומהספארי ברמת גן. 
ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "החברויות והבריתות שרקמנו עם ערינו התאומות, פותחות עבורנו אפשרויות של שיתוף פעולה בבריאות, חינוך, ביטחון וטכנולוגיה על מנת להתפתח ולפתח את העיר למען התושבים. מעבר לתרומה של הסכמים אלה לעירנו הם גם מחזקים את מעמדה של ישראל בעיר התאומה ובעולם. יש לנו ערים תאומות שרחוקות מאתנו אלפי קילומטרים, אבל ברגע האמת הן ניצבות לצידנו, ואנחנו לצידן. אני מודה למשלחות הערים על הגעתם ארצה ומאחל לנו המשך שיתוף פעולה פורה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רמת גן בת 102....
    שאמה לך הביתה 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזבוזי ראווה ללא הכרה על חשבון התושבים דואג יותר למקורביו ופחות לתושבים
    סגור
  • 2.
    ראש עיר הזוי
    רחמים 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזמין על חשבון אזרחי רמת גן לחגוג יום הולדת לעיר שהיא בכלל בת 102
    סגור
  • 1.
    רק שרמת גן 102 (ל"ת)
    דדד 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור