עסקי ספורט

רמת גן התקנאה בת"א: מעל ל-5,000 רצים במרוץ הלילה הראשון

הערב התקיים מרוץ ניאון רמת גן במסגרת חגיגות 100 שנה לעיר, ובו השתתפו גם קבוצות נכים מעמותת איל"ן, קבוצת להט"ב, קבוצת נשים נגד אלימות וגם נבחרת אנשי הברזל של אור אשכר ז"ל
מערכת ice |  2
מרוץ הלילה של רמת גן (צילום טרגט אלקטרה)
מרוץ Neon Run רמת גן הראשון נערך הערב, בהשתתפות מעל ל-5,000 רצים. המרוץ נערך לכבוד חגיגות 100 שנה לעיר.
מרוץ הניאון החווייתי כלל ארבעה מקצים: 10 ק"מ, 5 ק"מ, 2 ק"מ ו-600 מ' ויצא בסמוך לאצטדיון רמת גן. טרם הזנקת המרוץ התקיים הפנינג חגיגי לכל המשפחה עם מופעים והפעלות לילדים.

בין המשתתפים המיוחדים במרוץ: קבוצת ריצה חברתית של עמותת איל״ן, בה חברים ילדים ובוגרים עם נכויות פיזיות, שרצים יחד עם חבריו מקבוצת אנשי הברזל של אור אשכר ז״ל, שנהרג בפיגוע בתל־אביב. יוסי סון, מתנדב בעמותת איל״ן וחלק מנבחרת אנשי הברזל של אור אשכר ז"ל אמר: "אנו מתנדבים כל השנה עם עמותת אילן, השנה המרוץ הוא בסימן זיכרון לאור״.
כמו כן, השתתפו במרוץ קבוצת להט״ב וקבוצת נשים למען המאבק למיגור האלימות כלפי נשים, שנושאות עליהן מדבקה ועליה הכיתוב 16, כאות הזדהות עם 16 הנשים שנרצחו בישראל מתחילת השנה.
כרמל שאמה-הכהן, ראש העיר רמת גן: "רמת גן חוגגת 100 שנים וזו הזדמנות מצוינת עבורנו להעלות את המודעות לספורט ולאורח חיים בריא בעיר. אני שמח וגאה על האלפים הרבים שהגיעו הערב, לקחו חלק במרוץ ונהנו מחויה ייחודית במיוחד. התחלנו הערב מסורת חדשה בעיר, ואני בטוח שבשנה הבאה כבר נכפיל את מספר המשתתפים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה כי ניתן לבזבז כספי צבור נוספים
    אזרח 05/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי לקבל יותר מקרן הארנונה ואז ראש העיר יופיע בטלביזיה כאילו הוא נגד קרן הארנונה
    סגור
  • 1.
    מהמם. יוזמה בריאה (ל"ת)
    אחלה רמת גן 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור