נדל"ן ותשתיות

זכייה נוספת לאביב ייזום: זכויות חכירה בנתניה ב-171 מיליון שקל

חברת אביב ייזום זכתה במכרז לרכישת זכויות חכירה במקרקעין בפרויקט "שירת הים" בנתניה, תמורת 171 מיליון שקל. החברה תבנה שני מגדלים בקו ראשון לים בעלי 126 יחידות דיור
מערכת ice |  1
דפנה הר לב (צילום סיוון פרג')
חברת אביב ייזום, שנמצאת בבעלות משותפת של קבוצת אביב וחברת מליסרון, זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת זכויות חכירה במקרקעין בשטח של 4.7 דונם בפרויקט "שירת הים" בנתניה. הרכישה תהיה תמורת 145 מיליון שקל בתוספת הוצאות פיתוח בסך של כ-26 מיליון שקל.
החברה צפויה להקים על הקרקע שני מגדלי מגורים הכוללים 16-17 קומות, ובהם ייבנו 126 יחידות דיור בשטח עילי של כ-20,755 מ"ר. הקרקע ממוקמת בקו ראשון לחוף הים, בחזית הים הדרומית בנתניה, ולכן המגורים יתוכננו כך שממרביתם תתקבל תצפית פתוחה לים. החברה צופה, כי היתר הבנייה יתקבל בתוך כשנה וחצי.
 
המגרש שבו זכתה החברה נהנה מנוף וגישה נוחה לחוף הים בפולג, סמיכות לשמורת האירוסים ולשכונת עיר ימים. כמו כן, כחלק מאישור התוכנית של מתחם "שירת הים", ייבנה חוף רחצה מוכרז ורחב, דרך נופית עם טיילת לאורכה, מערך שבילי להולכי רגל מהעיר לים ועוד.
דפנה הרלב, מנכ"לית אביב ייזום, מסרה: "אביב ייזום מנצלת את ההזדמנויות בשוק וממשיכה לרכוש קרקעות במקומות האטרקטיביים ביותר בישראל. עם פתיחת מכרז 'שירת הים' בנתניה, סימנו את הפרויקט כיעד אקסקלוסיבי בשל מיקומו הייחודי בקו ראשון לחוף הים. הזכייה במכרז הינה חלק ממימוש האסטרטגיה של החברה לרכישת קרקעות במיקומים הנהנים מביקושים גבוהים לצד קידום פרויקטים של התחדשות עירונית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החברה הכי טובה בארץ (ל"ת)
    יאיר ש 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור