נדל"ן ותשתיות

יובלים מתרחבת בדרום ת"א: אושרה תוכנית להקמת 1,353 יח"ד

קבוצת יובלים הודיעה היום כי כי תוכניתה להקמת שני מתחמי פינוי בינוי בשכונת נווה עופר בתל־אביב אושרה בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז. התוכנית תכלול הקמה של 1,353 יחידות דיור
מערכת ice | 
איציק ברוך (צילום כפיר זיו)
קבוצת יובלים שנמצאת בבעלותו של איציק ברוך, הודיעה היום (ראשון) כי הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז תל־אביב אישרה למתן תוקף תוכנית להקמת שני מתחמי פינוי בינוי בשכונת נווה עופר בדרום העיר.
שני המתחמים הצמודים יכללו בסך הכול הריסת 422 יח"ד קיימות ב-21 מבנים, והקמה של 1,353 יח"ד חדשות לצד 2,700 מ"ר שטחי מסחר.
בפרויקט במתחם האירוס, הממוקם בין הרחובות שז"ר, האירוס ותל גיבורים, יוקמו בסך הכול 510 יח"ד בארבעה מבנים, מתוכן 31 יח"ד המיועדות לדיור בהישג יד, וכן 900 מ"ר של שטחי מסחר, במקומן של 172 יח"ד קיימות בשמונה מבנים שיהרסו.
בפרויקט במתחם רסקו, הממוקם בין הרחובות תל גיבורים, הדקל ושז"ר, מקדמת יובלים בשיתוף חברת תדהר את הקמתן של 843 יח"ד חדשות, מתוכן 54 מיועדות לדיור בהישג יד, במקומן של 250 יח"ד קיימות ב-13 מבנים שייהרסו, וכן 1,800 מ"ר של מסחר.
החברה דיווחה כי קיבלה את הסכמת הרוב הדרוש מבין בעלי הדירות בשני המתחמים כדי להתקדם בתכנון הפרויקט.
לדברי איציק ברוך, מנכ"ל ובעלי קבוצת יובלים, מסר: "אנו מאמינים מאוד באזור ופועלים בשכונה לאורך זמן בשיתוף עם בעלי הדירות והרשויות, והשקענו משאבים רבים לאישור התכנית הכוללת מאות יח"ד ואלפי מ"ר למסחר. החברה צברה ניסיון רב בפרויקטי התחדשות עירונית בערים רבות, ואנו מקדמים אלפי יחידות דיור במסגרת פינוי בינוי כדי להפוך את השכונות הישנות שסובלות מהזנחה לאזורים חיים ואטרקטיביים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה