נדל"ן ותשתיות

אנגלו סכסון במהלך מבורך: מעניקה פתרונות דיור למפונים בחינם

ברת אנגלו סכסון הודיעה כי היא פותחת חמ״ל מגורים לתושבי הדרום והצפון, אשר יסייע בחיבור בין תושבים מפונים לנכסים פנויים, בהם יוכלו להתגורר כעת ללא עלות
מערכת ice | 
זירת נפילת טיל באשקלון (צילום פלאש 90/ אדי ישראל)
היום (ראשון) החל יומה התשיעי של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים. לפי שעה, מתקפת הפתע של חמאס על ישראל גבתה גם כ-3,700 פצועים. צה"ל הודיע עד כה למשפחות של 126 חטופים שהם שבויים בידי חמאס בעזה והבשורות הקשות עדיין ממשיכות להגיע.
בתוך כך, אזרחים רבים תחילה מעוטף ישראל ומשדרות פונו מביתם, כאשר גם חלק מתושבי הצפון שקרובים לגדר המערכת מפונים מביתם. בעקבות כך, לא לכולם עדיין נמצאו פתרונות מידיים, כאשר חלק מהמפונים מביתם נאלצים לשלם את רוב פתרונות הדיור שהם מוצאים מכיסם.
 
בעקבות כך, חברת אנגלו סכסון הודיעה היום על מהלך מבורך במיוחד במסגרתו היא מתגייסת למאמץ הלאומי ופותחת חמ״ל מגורים לתושבי הדרום והצפון, אשר יסייע בחיבור בין תושבים מפונים לנכסים פנויים.
עוד מסרה החברה כי אנשי המקצוע של אנגלו סכסון מסייעים למי שזקוקים לפתרונות דיור כרגע, בשימוש במאגר המידע ובאנשי המקצוע של החברה, שמתנדבים לסייע למצוא פתרונות דיור ללא עלות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה