נדל"ן ותשתיות

בשורה נפלאה לתושבי ירושלים: פארק הייטק חדש יוקם בקרוב בעיר

פארק הייטק חדש יוקם בעיר הבירה: פארק גב-ים העברית, שיכלול עם השלמתו  ארבעה מבנים, בשטח כולל של כ-230 אלף מ"ר, במסגרת שותפות אסטרטגית בין גב-ים, האוניברסיטה העברית והרשות לפיתוח ירושלים
מערכת ice |  1
פארק הייטק בירושלים (צילום 3dvision)
פארק גב-ים העברית, פארק הייטק המוקם בשטח קמפוס גבעת רם של האוניברסיטה העברית בירושלים, יכלול עם השלמתו ארבעה מבנים, בשטח כולל של כ-230 אלף מ"ר, במסגרת שותפות אסטרטגית בין גב-ים, האוניברסיטה העברית והרשות לפיתוח ירושלים (חלק גב-ים - 66%).
חברת ג'נרל מיקרוויב ישראל היא חברת טכנולוגיה מובילה בתחום המיקרוגל ומכלולים מולטיסציפלינריים המשולבים בעיקר במערכות ובתעשיית הביטחון והחלל בארץ ובעולם. General Microwave שכרה שטח של כ-6,200 מ"ר עילי בבניין השני בפארק גב-ים העברית, לתקופה של 10 שנים, והיא מצטרפת לחברות טכנולוגיה בינלאומיות ואחרות אשר שוכרות שטחים בפארק, כגון לייטריקס, Merck ואחרות. 
 
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים: "בצל המלחמה המתמשכת, גב-ים חתמה על עסקת שכירות משמעותית עם חברת General Microwave, חברת טכנולוגיה מובילה המשרתת את תעשיית הביטחון בארץ ובעולם, לשכירות שטח של כ-6,200 מ"ר עילי בפארק גב-ים העברית. 
בימים אלו מקימה גב-ים את שני הבניינים הראשונים בפארק, בשטח כולל של כ-57 אלף מ"ר עילי וכ-32 אלף מ"ר תת קרקעי. הקמתו של הפרויקט צפויה להסתיים ברבעון הרביעי של שנת 2024. נכון להיום שווקו כ-30 אלף מ"ר עילי, המהווים כ-53% משטחי שני הבניינים הראשונים בפארק, מתוכם כ-10,000 מ"ר שווקו במהלך שנת 2023.
החברה ממשיכה בניהול משאים ומתנים עם חברות טכנולוגיה מובילות לשכירות שטחים ניכרים בפרויקטים השונים של החברה, וכן בייזום, תכנון והקמה של 11 פרויקטים, בשטח כולל של כ-430 אלף מ"ר (חלק החברה), בהשקעה כוללת של כ-4.6 מיליארד שקל.
חברות הטכנולוגיה הבינלאומיות המובילות ממשיכות לתת אמון בישראל, תוך ראייה לטווח ארוך, ושומרות על האחיזה שלהן במרכזי הפיתוח המובילים, כאשר חלקן קבעו את משכנן בפארקי ומרכזי ההייטק של גב-ים, המהווים מוקד אסטרטגי, ואחד מעמודי התווך במערך מרכזי הפיתוח של אותן חברות. 
חברות אלו כאן כדי להישאר, לגדול ולהתפתח למשך שנים רבות. גב-ים ממשיכה לפגוש את הביקושים, גם בימים קשים אלו, ולהוות עוגן מרכזי לחברות הטכנולוגיה המובילות, בארץ ובעולם".
ראש העיר ירושלים, משה ליאון: ״במיוחד בימים אלה אנו רואים שחברות ירושלמיות, מהמובילות בישראל, ממשיכות לגדול ולהתפתח בעיר. העיר ירושלים משמשת כקרקע פורייה לחברות הייטק שגדלות ומתפתחות משנה לשנה. אנו מברכים את חברת General Microwave מקבוצת Kratos הגלובלית, על הבחירה. מתחם ההיטק של גב-ים בגבעת רם הוא מתחם תעסוקה פרימיום שמושך ועוד ימשוך אליו את החברות המובילות במשק ויהפוך להיות מהמובילים במדינה.״
ישי פרנקל, מנכ"ל האוניברסיטה העברית: "זוהי דוגמא נוספת לאופן שבו פארק גב-ים העברית מחבר בין האקדמיה לתעשיה בירושלים. האוניברסיטה העברית מהווה גשר בין המחקר של היום לפיתוחים הטכנולוגיים של המחר. התשתיות והשירותים המוצעים בפארק ההייטק המתקדם הינם בסטנדרטים בינלאומיים ואנו גאים כי חברת ג'נרל מיקרוויב ישראל בחרה בפארק העברית כמקום משכנה הקבוע לעשור הקרוב. זוהי עדות נוספת להצלחת הפרוייקט, אשר כבר משמש בית לכמה מהחברות המובילות בשוק ההייטק הישראלי."
יונה אדלמן, מנכ"ל Kratos General Microwave: "ב"ה, חברתנו גדלה בשנים האחרונות, ואנו  שמחים להצטרף לפרויקט גב-ים העברית בכדי לאפשר את המשך התרחבות וצמיחת החברה. בימים לא פשוטים אלו, אנו גאים שמוצרי החברה תורמים לביטחון המדינה ולמאמץ המלחמתי. אנו תקווה שבביתנו החדש נמשיך לתמוך בצרכים הביטחוניים של המדינה, וכן להיות מקור פרנסה עבור מאות משפחות מירושלים והסביבה."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד
    שכוייח 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יישר כח על העשיה המבורכת . חברה כמו ג'נרל מיקרווייב היא מלח הארץ . כל הכבוד על היוזמה
    סגור