נדל"ן ותשתיות

תל אביב מתחדשת בכ-600 דירות: כמה תשלמו בפרויקט הנדל"ן היוקרתי?

הכירו את HELLO תל אביב: פרויקט היוקרה של דרך השלום יוצא לדרך, כאשר חברת אורון נדל"ן מפרסמת לראשונה את מחירי הפריסייל של הפרויקט, במסגרתו ייבנו 590 דירות חדשות במקום מספר בניינים שייהרסו
מערכת ice |  1
HELLO תל אביב (צילום אורון נדלן)
הכירו את HELLO תל אביב: פרויקט היוקרה של דרך השלום יוצא לדרך, כאשר חברת אורון נדל"ן מפרסמת לראשונה את מחירי הפריסייל של הפרויקט. 
פרויקט HELLO תל אביב נהנה ממיקום אטרקטיבי בגבול שבין תל אביב לגבעתיים ויאפשר לדיירים ולרוכשים החדשים ליהנות מבניה חדשה ואיכותית במפרט יוקרתי, מפיתוח סביבתי וציבורי ברמה גבוהה ומאיכות חיים אורבנית וקהילתית במתחם שיהווה מעין שכונה עצמאית על רצועת השלום.
 
הפרויקט נהנה מתכנון אדריכלי של משרד כנען שנהב אדריכלים, ובעיצובה של המעצבת דנה אוברזון. HELLO תל אביב יכלול את הריסתם של הבניינים בדרך השלום 87-89 (שלב א') ו-93-101 (שלב ב'), ובמקומם ייבנו כ-590 יח"ד חדשות שישנו לחלוטין את פניה של רצועת השלום - אחת הכניסות המרכזיות לתל אביב. 
פרויקט HELLO תל אביב ייערך בשני שלבים, כאמור. בשלב הראשון, יכלול הפרויקט את הריסתם של הבניינים בדרך השלום 87-89 והקמתן של 172 יח"ד, בארבעה בניינים- שניים בני 15 קומות לכיוון דרך השלום, ושניים בני 9 קומות- לכיוון רחוב עמישב.
בשלב שני, ייצאו לפועל הריסתם של המבנים בדרך השלום 93-101, ובמקומם ייבנו כ-420 יח"ד חדשות. שלב א' של הפרויקט, יוצא לדרך בימים אלה ובחברת אורון נדל"ן מכריזים על פריסייל, שיאפשר לרוכשים לרכוש דירת יוקרה במחירים שלא יחזרו. 
כך, למשל מחירה של דירת 3 חדרים, בשטח של 82.7 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת, תימכר במסגרת הפריסייל במחיר החל 3.42 מיליון שקל ובהנחה של כ-110 אלף שקל ממחירה המלא. 
דירת 4 חדרים, בשטח של 100 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת תימכר במסגרת הפריסייל במחיר החל מ-4.01 מיליון שקל, ובהנחה של כ-135 אלף שקל ממחירה המלא. דירות 5 חדרים, בשטח של 118 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת, תימכר כעת במחיר החל מ-4.802 מיליון שקל, ובהנחה של כ-150 אלף שקל ממחירה המלא. 
דירות גן ודירות פנטהאוז יימכרו אף הן בפריסייל: דירת גן בת 3 חדרים, המשתרעת על פני שטח של 83 מ"ר+ 100 מטר מרפסת, תימכר בפריסייל במחיר החל מ-4.160 מיליון שקל, ובהנחה של כ-130 אלף שקל ממחירה המלא. דירות פנטהאוז בנות 5 חדרים הכוללות שטח של 153.4 מ"ר+49 מ"ר מרפסת, יימכרו במחיר החל מ-7.334 מיליון שקל, ובהנחה של כ-230 אלף שקל ממחירה המלא. 
יצחק סער, סמנכ"ל השיווק באורון נדל"ן: "אורון נדל"ן גאה להוביל את מהפכת ההתחדשות העירונית על אחד הצירים המרכזיים של תל אביב- גבעתיים, ובכך לשפר הן את איכות החיים של דיירי הפרויקט, והן את הנראות הכללית של רצועת השלום כולה. דרך השלום מהווה עורק תחבורה ראשי ומרכזי, ובעתיד תכלול נתיבי תחבורה ציבורית, שבילי אופניים, פארקים ומתחמי ציבור ומסחר".
"מתחם HELLO  תל אביב עצמו יכלול את כל הפסיליטיז הנדרשים לטובת איכות חיים קהילתית בסטנדרט הגבוה ביותר, ויהווה מעין שכונה בפני עצמו. מדובר בהזדמנות נדל"נית אדירה, המאפשרת ליהנות מפרויקט יוקרה חדשני, שמעניק לרוכשים את כל הטוב שבתל אביב יחד עם הקהילתיות והשקט של גבעתיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דרך השלום? יוקרתי?? (ל"ת)
    שלום 01/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור