מדדים ומחקרים

עדן גולן בדרך לזכייה באירוויזיון? הנתון המטורף של השיר הישראלי

עדן גולן בדרך לכבוש את פסגת השירים באירוויזיון? אם נשפוט לפי הדירוג שהועלה בסוף השבוע האחרון לעמוד הרשמי של האירוויזיון, הקלים של שירה "הוריקן" ממוקם במקום השני אחרי שצבר עד כה 3.7 מיליון צפיות מאז הועלה
מערכת ice |  1
עדן גולן (צילום שי פרנקו, freepik)
עדן גולן, נציגת ישראל לאירוויזיון, אמנם נמצאת במקום התשיעי בהימורים לאירוויזיון 2024 שייערך בחודש הבא בשבדיה, אלא שאם נשפוט לפי הדירוג שהועלה בסוף השבוע האחרון לעמוד הרשמי של האירוויזיון, השיר "הוריקן" מככבת במקום השני מתוך 20 השירים המושמעים ביותר בחודש מרץ ביוטיוב.
הקליפ של השיר של עדן גולן צבר עד כה 3.7 מיליון צפיות מאז הועלה, לצד 1.9 מיליון צפיות בעמוד הפרטי שלה. הקליפ הנצפה ביותר, בפער ענק על המתחרים הוא הקלים לשיר ההולנדי Europapa, שצבר כמות מטורפת של יותר מ-17 מיליון צפיות.
 
אחרי עדן גולן, במקום השלישי ברשימה ניצב הקליפ לשיר היווני לאירוויזיון, במקום הרביעי ממוקם השיר הארמני לאירוויזיון ומי שסוגר את החמישייה הפותחת הוא השיר של קרואטיה, Baby Lasagna.
כידוע, בימים האחרונים התרחשו תזוזות בפסגת טבלת ההימורים לאירווזיון 2024, מדובר בנקודת זמן שהולכת והופכת להיות מכרעת כשבעוד חודש כבר יעמדו נציגי המתמודדות על במת חצי הגמר במאלמו. ישראל התמקמה בשבוע שעבר במיקום קריטי בענייני הימורים, כשהיא במקום התשיעי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לצערי זה לא יקרה
    שלמה סיני 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המדינות האירופאיות יעשו יד אחת כדי לא לתת לשיר של עדן לעלות לשלב הגמר. הכל פוליטיקה.
    סגור