מדדים ומחקרים

הישראלים מסתערים על נתב"ג: הנתונים המפתיעים נחשפים

בריחה מהמציאות? אין חשש מגל האנטישמיות בעולם? ישראלים רכשו יותר כרטיסי טיסה בפסח 2024 לעומת פסח 2023
מערכת ice | 
נתב"ג (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
חברת הפינטק Hyp משתפת בנתונים מעניינים, במהלך חג פסח 2024 נרכשו בישראל יותר כרטיסי טיסה ליעדים רבים לעומת פסח 2023. מהנתונים עולה כי ישנה עלייה של 60% ברכישת כרטיסי טיסה משנה שעברה. בצל אזהרות המסע המחמירות ובהתמודדות עם אנטישמיות גוברת ברחבי העולם, הישראלים לא ויתרו על חופשות פסח בחו"ל
דוח חדש של חברת הפינטק Hyp, המובילה בתחום שירותי התשלומים לענף התעופה והתיירות, מגלה כי הוצאות החברה הישראלית על טיסות בחודש פסח 2024 גדלה ביותר מ-60% לעומת פסח 2023.
 
במציאות של היום בה כל יום הוא אי וודאות , אפשר לשער כי ישראלים בוחרים לברוח ולהתנתק. שגרת המלחמה מתישה ומכניסה למצבי רוח מדכאים. רבים מאיתנו נמצאים במילואים תקופה ארוכה ללא חופשים. היום כאשר כולנו נלחמים על המולדת שלנו ,על זכות הקיום - כולנו חולמים על רגע של רוגע ושקט. לצאת לחופשה יכול להיות פתרון מעולה לרבים מאיתנו כדי להתאוורר, להתחדש ולצבור כוחות. רכישת כרטיסי טיסה אינה פתרון פסיכולוגי למצב של האדם אך הוא כן נותן אופציה לברוח לזמן קטן מהמציאות. 
יחד עם זאת, טיול בחו"ל מהווה היום איום על ישראלים. לפי דוח של משרד התפוצות, ההסתדרות הציונית העולמית והסוכנות היהודית: מאז 7 באוקטובר נרשם זינוק מדאיג בנתוני האנטישמיות בעולם. בצל אזהרות המסע המחמירות ובהתמודדות עם אנטישמיות גוברת ברחבי העולם, למרות זאת, הישראלים לא ויתרו על חופשות פסח בחו"ל. 
אוהד מימון, מנכ"ל Hyp, מציין כי "למרות המצב הביטחוני והאתגרים הגיאופוליטיים, נרשם גידול משמעותי בטיסות לחו"ל ואף גידול של 80% בהזמנת טיסות ליעדים קרובים, מה שיכול להעיד על שינוי בהעדפות ובדפוסי הטיול של הישראלים בעקבות המצב הביטחוני"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה