מדדים ומחקרים

קורנית דיגיטל מסכמת רבעון: בהתאם לתחזית - ההכנסות ירדו במיליונים

ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2024 הסתכמו בכ-43.8 מיליון דולר, בהתאם לתחזית שפורסמה ברבעון הקודם. כמו כן, הפסד נקי (GAAP) ברבעון הראשון בסך כ-13.2 מיליון דולר בעוד ההפסד נקי (Non-GAAP) בסך כ-5.3 מיליון דולר

מערכת ice | 
רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל (צילום כפיר זיו)
קורנית דיגיטל, אשר עוסקת בתחום מציר פתרונות דיגיטליים וידידותיים לסביבה לייצור טקסטיל ואופנה על פי דרישה, פרסמה היום את תוצאותיה לרבעון הראשון של שנת 2024. מהנתונים עולה כי הכנסות החברה עומדות על 43.8 מיליון דולר, ומדובר בירידה לעומת התקופה המקבילה אשתקד בשל היקף מכירות נמוך יותר של מערכות. עם זאת, מדובר בנתון אותו החברה צפתה.
שיעור הרווח הגולמי (GAAP) ברבעון הראשון של שנת 2024 הסתכם לכ-32.3% בהשוואה לכ-27.4% בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי (Non-GAAP) הסתכם לכ-37.5% בהשוואה לכ-30.2% בתקופה המקבילה אשתקד. ההוצאות התפעוליות (GAAP) לרבעון הראשון לשנת 2024 הסתכמו לכ-32.4 מיליון דולר בהשוואה לכ-37.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
 
ההוצאות התפעוליות (Non-GAAP) ירדו בכ-16.6% לכ-27.1 מיליון דולר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד הנקי (GAAP) ברבעון הראשון של שנת 2024 עמד על 13.2 מיליון דולר, או (0.28) דולר למניה, בהשוואה להפסד נקי (GAAP) בסך 18.9 מיליון דולר, או (0.38) דולר למניה ברבעון הראשון לשנת 2023. ההפסד  הנקי (Non-GAAP) ברבעון הראשון של שנת 2024 עמד על כ-5.3 מיליון דולר או (0.11) דולר למניה, בהשוואה להפסד נקי של כ-13.4 מיליון דולר או (0.27) דולר למניה ברבעון הראשון לשנת 2023.
מבחינת התחזית לרבעון הבא, החברה צופה הכנסות בטווח של 47 מיליון דולר עד 52 מיליון דולר, ושיעור Adjusted EBITDA Margin בטווח של - ל-0% מההכנסות. רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל  מסר: "על אף התמשכות האתגרים המאקרו-כלכליים, חווינו הצלחות עם היוזמות האסטרטגיות שיישמנו במהלך הרבעון הרביעי ובתחילת הרבעון הזה. צבר ההזדמנויות שלנו למערכת ה-Apollo כבר התמלא לשנת 2024 על ידי לקוחות הפונים לשווקים קיימים ולשווקי היעד שלנו, ובימים אלו אנו בונים את צבר ההזדמנויות שלנו לשנת 2025".
בהמשך הוסיף: "בנוסף, ברבעון הראשון של פיילוט ה-AIC על מערכת ה-Apollo, קיבלנו משוב חיובי מאוד על המודל, ובעקבותיו קיבלנו מלקוחות מספר הזמנות. בהסתכלות קדימה, אנחנו מקדישים את מירב תשומת הלב והמשאבים שלנו כדי להבטיח שהצבנו את כל החלקים הדרושים במקומם להגשמת החזון שלנו למעבר לייצור דיגיטלי ארוך טווח, לפי דרישה, ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה