מדדים ומחקרים

מניות החודש: ענקית הנדל"ן זינקה ב-23.66%, ומי איבדה 19.49%?

איזו מניה עלתה יותר מכולן בחודש האחרון במדדים ת"א 125 ו-35 שחוו עליות נאות? אאורה ענקית הבנייה עם זינוק של 23.66% לכדי 1,495 אג', בעוד ששיכון ובינוי גם נהנתה מעלייה מרשימה של הנדל"ן בישראל כש-22.02% נוספו לערכה בדרך ל-858.2 אג'. ומי איבדה הכי הרבה?
מסחר (צילום shutterstock)
עם סיומו של חודש יולי ריכזנו בפניכם את המניות שהציגו את שיעורי העלייה והירידה הגדולים ביותר. מדד תל אביב 125 עלה בשיעור של 1.91% לרמה של ‪1,967.270‬ נקודות, בעוד מדד תל אביב 35 עלה בשיעור של 1.22% לרמה של ‪1,983.510‬ נקודות.
אבל איזו מניה עלתה יותר מכולן? אאורה ענקית הבנייה עם זינוק של 23.66% לכדי 1,495 אג', בעוד ששיכון ובינוי גם נהנתה מעלייה מרשימה של הנדל"ן בישראל כש-22.02% נוספו לערכה בדרך ל-858.2 אג'.
מימון ישיר במקום השלישי בזכות זינוק של 19.39% ל-56,280 אג'. ג'י סיטי זינקה ב-18.73% לשער חדש של 1,047 אג' וסוגרת את החמישייה המובילה במדד 125 היא דוראל אנרגיה שטיפסה ב-15.80% ל-1,153 אג'. אל על הגיעה אגב למקום השישי עם זינוק של 15.34%.

ומי הכי ירדו בחודש האחרון? קמטק המאכזבת מכולם עם ירידה של 19.49% לשער של 38,000 אג', נקסט ויז'ן איבדה 15.15% בדרך לשער חדש של 4,555 אג' בלבד כאשר פריורטק הגיעה למקום השלישי בסך הכל עם ירידה של 13.96% ו-19,730 אג' בערכה.
נובה עם ירידה של 13.42% ירדה לשער של 76,020 אג' והיא במקום הרביעי בירידות במדדים המובילים בישראל. אלקטריאון איבדה 8.23% בחודש האחרון וירדה לשער חדש של 15,500 אג' בלבד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המנייה שלי לא עולה וגם לא תעלה
    רונלי הלוזרית 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני כזאת פיצפונת אוףף
    סגור
  • 1.
    למה אני לא בעלייה נאה?
    רונלי מנייה צונחת 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הלוואי שהייתי נאה....
    סגור