מדדים ומחקרים
מזרחי טפחות, הפועלים או לאומי: זה הבנק עם השירות הטוב בישראל
בפרק שביעות הרצון מזמן ההמתנה בסניף, רק 52% מהנשאלים מרוצים מזמן ההמתנה עד קבלת השירות מהבנקאי בסניף. מזרחי טפחות הגיעה למקום הראשון, כשאחריה בנק לאומי ורק שתיהן מעל הממוצע. ומי במקום האחרון?
הבנק שלא ייבש אתכם נחשף. בשנים האחרונות ביצע הפיקוח על הבנקים סקרי שירות, שמטרתם לשקף את תפיסת הלקוחות בנוגע לאיכות השירותים המתקבלים מהבנק בו הם מנהלים את חשבונם, בהשוואה לבנקים אחרים. אבל זמן ההמתנה הטוב ביותר לקבלת שירות מהבנקאי בסניף?
על פי הממצאים העיקריים שעולים מסקר שביעות רצון של משקי הבית לשנת 2024, בהשוואה לממצאי הסקר שבוצע בשנת 2023, תפיסת הוגנות המערכת הבנקאית עלתה ל61% לעומת 54% בסקר הקודם. נכונות ההמלצה לחבר או לבן משפחה לנהל את החשבון בבנק בו הלקוח מנהל את חשבונות נותרה ללא שינוי משמעותי ועומדת על 57%, שביעות הרצון מהשימוש באפליקציות ובאתרי האינטרנט של הבנקים ממשיכה להיות גבוהה ועומדת על 90% ו-91% בהתאמה.
בפרק שביעות הרצון מזמן ההמתנה בסניף, רק 52% מהנשאלים מרוצים מזמן ההמתנה עד קבלת השירות מהבנקאי בסניף. מזרחי טפחות הגיעה למקום הראשון, כשאחריה בנק לאומי ורק שתיהן מעל הממוצע.
במקום השלישי ניצב הבנק הבינלאומי הראשון, שמוביל על בנק יהב, בנק הפועלים מגיע אל המקום החמישי בסך הכל ומשאיר את דיסקונט במקום השישי והאחרון בטבלה עם 45% בלבד של שביעות רצון.
עוד ב-
שביעות הרצון משירות המוקדים הטלפוניים עלתה ל-75% לעומת 72% בסקר קודם. שביעות הרצון מהשירות הניתן בסניף עלתה ל78% לעומת 75% בסקר הקודם. גם בשביעות הרצון מזמן ההמתנה לשירות בסניף חלה עלייה ל-52% מ-46%, אם כי היא עודנה נמוכה. שביעות הרצון מהמכשירים האוטומטיים ירדה מעט מ-84% בסקר הקודם ל-83% בנוכחי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



