מדדים ומחקרים
בנק יהב, הבינלאומי או הפועלים: איפה האשראי המשתלם בישראל?
בפרק ההמלצה על כרטיסי אשראי בסקירה של בנק ישראל, בנק יהב במקום הראשון ומוביל על הבינלאומי שבמקום השני, מזרחי טפחות שבמקום השלישי ובנק הפועלים שבמקום הרביעי. מתחת לממוצע של 59% נמצאים בנק מרכנתיל, בנק לאומי ודיסקונט.

בשנים האחרונות ביצע הפיקוח על הבנקים סקרי שירות, שמטרתם לשקף את תפיסת הלקוחות בנוגע לאיכות השירותים המתקבלים מהבנק בו הם מנהלים את חשבונם, בהשוואה לבנקים אחרים. אבל איפה האשראי הכדאי ביותר?
מהסקר לשנת 2024 עולה כי בממוצע חל שיפור בשביעות רצון לקוחות המערכת הבנקאית וחברות כרטיסי האשראי, אך ישנה שונות בין הגופים השונים וערוצי השירות השונים. על פי הממצאים העיקריים שעולים מסקר שביעות רצון של משקי הבית לשנת 2024, בהשוואה לממצאי הסקר שבוצע בשנת 2023, תפיסת הוגנות המערכת הבנקאית עלתה ל61% לעומת 54% בסקר הקודם. נכונות ההמלצה לחבר או לבן משפחה לנהל את החשבון בבנק בו הלקוח מנהל את חשבונות נותרה ללא שינוי משמעותי ועומדת על 57%, שביעות הרצון מהשימוש באפליקציות ובאתרי האינטרנט של הבנקים ממשיכה להיות גבוהה ועומדת על 90% ו-91% בהתאמה.
בפרק ההמלצה על כרטיסי אשראי, בנק יהב במקום הראשון ומוביל על הבינלאומי שבמקום השני, מזרחי טפחות שבמקום השלישי ובנק הפועלים שבמקום הרביעי. מתחת לממוצע של 59% נמצאים בנק מרכנתיל, בנק לאומי ודיסקונט.

שביעות הרצון משירות המוקדים הטלפוניים עלתה ל-75% לעומת 72% בסקר קודם. שביעות הרצון מהשירות הניתן בסניף עלתה ל78% לעומת 75% בסקר הקודם. גם בשביעות הרצון מזמן ההמתנה לשירות בסניף חלה עלייה ל-52% מ-46%, אם כי היא עודנה נמוכה. שביעות הרצון מהמכשירים האוטומטיים ירדה מעט מ-84% בסקר הקודם ל-83% בנוכחי.
השירות הניתן על ידי חברות כרטיסי האשראי
לראשונה נבחנה תפיסת ההוגנות של חברות כרטיסי האשראי כלפי לקוחותיהם והיא עומדת על 61%. נכונות ההמלצה לחבר או לבן משפחה לבצע עסקאות באמצעות חברת כרטיסי האשראי נותרה ללא שינוי משמעותי (59% לעומת 60% בסקר הקודם). חלה ירידה בשביעות הרצון משירות המוקדים הטלפוניים (73% לעומת 76% בסקר קודם).
לראשונה נבחנה תפיסת ההוגנות של חברות כרטיסי האשראי כלפי לקוחותיהם והיא עומדת על 61%. נכונות ההמלצה לחבר או לבן משפחה לבצע עסקאות באמצעות חברת כרטיסי האשראי נותרה ללא שינוי משמעותי (59% לעומת 60% בסקר הקודם). חלה ירידה בשביעות הרצון משירות המוקדים הטלפוניים (73% לעומת 76% בסקר קודם).
עוד ב-
מנכ״ל בנק יהב אבשלום בוסקילה בתגובה לתוצאות דו״ח בנק ישראל בו דורג בנק יהב ע"י לקוחותיו כבנק המומלץ וההוגן בישראל: ״אנחנו גאים ומודים ללקוחותינו על האמון וההערכה שהביעו בבנק יהב, כפי שמשתקף בדוח בנק ישראל לשביעות רצון הלקוחות. ההכרה בבנק יהב כבנק ההוגן והמומלץ בישראל היא עדות למחויבותנו הבלתי מתפשרת להעניק שירות אישי, מקצועי והוגן לכל לקוח ולקוח. נמשיך לפעול מתוך מחויבות לערכים של שקיפות, הוגנות ומצוינות, כדי להעניק את השירות הטוב ביותר ולשמור על מקומנו כמובילים בתחום ומודים לכם, לקוחותינו על הבחירה בנו, אנחנו כאן כדי להמשיך ולשרת אתכם נאמנה.״
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.בנק יהב לא מומלץמוביל 02/2025/08הגב לתגובה זו1 0בנק יהב, רביות ועמלות מטורפות, לא ראיתי בשום מקום. צעקות של פקידות. יחס נוראי!!סגור