מדדים ומחקרים
יום אדום במדדים, אל על חוגגת ובענק | סיכום המסחר בבורסה
יום המסחר בבורסה בתל אביב נסגר עם ירידות דרמטיות בשני מדדי הדגל. גם בגזרת המניות היורדות של היום נרשמו צניחות חריגות כשהגדולה ביניהן צנחה ב7.22% בעוד שהעולה ביותר רשמה זינוק של 3.60%
יום המסחר נסגר היום (שישי) בירידות במדדים המובילים של הבורסה בתל אביב. מדד ת"א 35 הראה ירידה דרמטית של 1.74% ונסגר ברמה של 4,028.22 נקודות, בעוד מדד הדגל השני של הבורסה, ת"א 125, רשם גם הוא ירידה של 1.37% במחירו והגיע לרמה של 3,968.09 נקודות.

ברשימת העולות הבולטות: נופר אנרג'י מזנקת ב-3.60% לשער 21,870 אגורות, אחריה דוראל אנרגיה מטפסת ב-3.13% לשער של 7,450 אגורות. קיסטון אינפרא רשמה גם היא זינוק מרשים של 2.69% לשער של 1,950. ענקית התעופה אל על המשיכה את קו הזינוק מאתמול עם עלייה של 2.66% לשער 1,541 אגורות. סוגרת את רשימת המובילות של היום, מור השקעות שמזנקת ב-2.56% לרמה של 4,400 אגורות.

ברשימת היורדות הבולטות: טאואר צונחת באופן דרמטי בלא פחות מ- 7.22% לשער 75,230 אגורות, קווליטאו ממשיכה ליפול במדדים ב-6.56% לשער 47,000 אגורות, ומניית נאייקס מאכזבת גם היא את המשקיעים עם קריסה של 5.11% בבורסה, לשער 19,300 אגורות.
קמטק צונחת גם היא, ומניית החברה יורדת ב-4.80% ומגיעה לשער 47,600 אגורות. אחריה,בית שמש מקבלת בשורות קשות וסוגרת את הרשימה כאשר מניית החברה צונחת ב-4.52% לשער 81,500 אגורות.
עוד ב-
המסחר באופציות הסתכם ב-102 אלף אופציות, מתוכם כ- 62 אלף על ת"א 35 ו- 1,150 חוזים עתידיים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



