מדדים ומחקרים

סקר בוקינג: 40% מהישראלים מתכננים חופשה אחרי הקורונה כפיצוי על אירוע שפספסו

מומחי booking.com שילבו תובנות, נתונים ומחקרים בנוגע ל-20,000 מטיילים מ-28 מדינות שונות וביניהן ישראל, כדי לגלות מה הן המגמות שיעצבו את עולם התיירות והנסיעות בשנה הקרובה לאחר תקופת הקורונה

יהודה לוינגר | 
חופשה תחת מגבלות (צילום unsplash, freepik)
מומחי אתר התיירות הבינלאומי, בוקינג, פרסמו השבוע את ממצאי המחקר למגמות שיעצבו את עולם התיירות לאחר תקופת הקורונה עם פתיחת השמיים. חברת התיירות בחנה את כלל ההזמנות בקרב העולם, וגם בישראל. 
אחד הממצאים הבולטים שהתגלו הוא שיותר ממחצית (53%) מהמטיילים ברחבי העולם אמרו שהם לא ירגישו בנוח לנסוע עד שיהיה חיסון או טיפול לקורונה. גם בקרב הישראלים קיימת אותה התחושה כאשר 48% מהם השיבו באופן דומה. אמנם זה אומר שלא נרגיש בנוח לנסוע ולטייל בחופשיות בתקופה הקרובה, אבל לצד זאת התעשייה תמשיך להסתגל ולהשתנות במהירות, כדי לענות על הביקוש ברגע שיהיה בטוח יותר לחזור לטייל. הנתונים המובאים במסמך זה מציגים את נתוניהם של המטיילים הישראלים בפרט אל מול הנתונים של המטיילים הגלובליים משאר רחבי העולם.
למרות ההגבלות, האיסורים וחוסר הוודאות המתמשך, אנחנו עדיין מרגישים צורך להמשיך לטייל ולראות את העולם. במהלך תקופת ההגבלות השונות, שלושה רבעים (77%) מהמטיילים הישראלים וכשני שליש (65%) מהמטיילים הגלובליים אמרו שהם מתרגשים לקראת הרגע שבו יוכלו לחזור לנסוע ולטייל, ו-68% מהישראלים אמרו שעכשיו הם מעריכים יותר את היכולת לנסוע, ולא יתייחסו אליה כמובנת מאליה בעתיד (61% בקרב המטיילים הגלובליים). המטיילים הישראלים, כמו גם הגלובליים, העידו שבמהלך 12 החודשים אחרי שיוסרו הגבלות הנסיעה, הם מתכננים לצאת לאותו מספר של טיולים וחופשות (בתוך המדינה ובחו"ל) כמו בשנה שלפני המגיפה (מרץ 2019 – מרץ 2020). 
הזמן שבילינו בבית גרם לנו לחלום על העולם שבחוץ. קרוב למחצית מהמטיילים הישראלים (41%) ומעל לחצי מהמטיילים הגלובליים (53%) שנשאלו אמרו שעכשיו הם רוצים לראות אפילו יותר מהעולם.
35%  מהישראלים אמרו שהם רוצים לטייל יותר בעתיד כדי לפצות על הזמן שהם הפסידו ב-2020. המספר הזה עומד על 42% בקרב המטיילים הגלובליים ועולה ל-51% בקרב דור ה-Z ו-49% בקרב דור ה-Y ברחבי העולם. וזה לא הכל – 40% מהישראלים (38% מהמטיילים הגלובליים) מתכוונים לנסוע לחופשה כדי לפצות על אירוע חגיגי שהם פספסו בגלל הקורונה (למשל יום הולדת עגול או חתונה), ו-34% מתכוונים להזמין מחדש חופשה שהם נאלצו לבטל (40% בקרב המטיילים הגלובליים).
לפי המידע הזה, מומחי התיירות צופים שחברות התיירות ימצאו פתרונות יצירתיים ב-2021, ויציעו שירותים והמלצות שימשכו את תשומת הלב של אנשים שפספסו נסיעות וחופשות ב-2020 ומעוניינים לנסוע למקום מדהים שיהפוך את החופשה הבאה שלהם לחוויה בלתי נשכחת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה