מדדים ומחקרים

סקר חדש חושף: כך צורכים ערביי ישראל תוכן טלוויזיוני

העולם עובר תהליך דיגיטציה מהיר בשנים האחרונות ואפשרויות הצפייה הן רבות. סקר מיוחד שמתפרסם היום חושף מה הם נתוני הצריכה של המגזר הערבי בישראל, והאם הם צופים בטלוויזיה הישראלית
שירה יום טוב | 
צפייה בטלוויזיה (צילום pixabay)
המגזר הערבי עובר מהפכה בדפוסי צריכת התוכן כך עולה מסקר על הרגלי שימוש וצריכה של תכני טלוויזיה בציבור הערבי. על פי הסקר, צלחת הלוויין שהייתה הפלטפורמה המרכזית לצפייה בערוצי הטלוויזיה, מפנה את מקומה לטובת שירותי הסטרימינג השונים.
מהסקר עולה כי כיום, רק כמחצית מהחברה הערבית מחוברים לצלחת לוויין פרטית, ורק 37% הגדירו את הצלחת כמקור הצפייה העיקרי. עוד עולה מהסקר, כי 57% צופים בתכנים דרך שירותי הסטרימינג, ומתוך צרכני הסטרימינג, "נטפליקס" הוא השירות הפופולארי ביותר, כש-53% מקרב המחוברים לשירותי הסטרימינג השונים, מנויים ב”נטפליקס”.
באופן מפתיע בשל פערי הפה, לחברות הטלוויזיה הישראליות יש נתח לא מבוטל בקרב הציבור הערבי. 31% הצהירו שהם צופים בתכנים דרך אחת מהחברות הישראלית כמו הוט, יס, פרטנר וכו'. 41% הביעו עמדה חיובית להצטרפות כמנוי לחברה שתציע חבילה משפחתית משתלמת.
החבילה המבוקשת ביותר במגזר הערבי בישראל היא חביךה הכוללת שירותי תוכן טלוויזיה, שירותי אינטרנט הכוללים תשתית וספק, מגדיל טווח קליטת WIFI בבית, וכל זאת במחיר של 150 ש"ח לחודש.
הנכונות לרכישת חבילה כזאת גבוהה יותר בקרב מי שאין לו בבית צלחת לוויין לעומת מי שיש לו. בנוסף, גם משפחות עם ילדים ובעלי הכנסה גבוהה העידו על נכונות גבוהה יותר לרכישת חבילת תקשורת כזאת לעומת משפחות ללא ילדים וכאלה בעלי הכנסה נמוכה יחסית.
הסקר נערך באפריל עבור משרד הפרסום המוביל במגזר הערבי "סקטורס-אל בוסתאני" ובוצע בידי חברת קנטאר ישראל, בקרב פאנל אינטרנטי מייצג של 200 איש בציבור הערבי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה