מדדים ומחקרים

הישראלים לא מוכנים להיפרד מיהודה לוי

השחקן וכוכב הפרסומות שנפרד מבת זוגו זכה למספר חיפושים גבוה במיוחד ולמקום השני הגיעה שחקנית עבר אמריקאית. ואיזו סדרה שישראלים כלל לא יכולים לראות כרגע התברגע לרשימה? החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור |  3
פלאפון. יהודה לוי (צילום יח"צ)
רווק מחופש: הדיווח על פרידתם של יהודה לוי ושלומית מלכה, בתום זוגיות שנמשכה 6 שנים, הביאה את הראשון לראש טבלת החיפושים החמים בגוגל ישראל. מעניין לציין כי מספר החיפושים שזכה להם לוי - יותר מ-50,000 - מתחבר עם העובדה שאמש עלה קמפיין חדש בכיכובו, יחד עם נועה קירל, לרשת דור 5 של פלאפון.
למקום השני הגיעה השחקנית והדיפלומטית המנוחה שירלי טמפל, שכיכבה ב"דודל" של גוגל ברחבי העולם במלאת 6 שנים לפתיחת תערוכה של פריטים שונים בדמותה במוזיאון ההיסטוריה האמריקאית.
משחקה של נבחרת ישראל בכדורגל מול פורטוגל, בה ניצחה המארחת בקלות בתוצאה 4:0, כיכב במקום השלישי בחיפושים, ונראה שישראלים רבים העדיפו לחפש את המשחק ברשת במקום לצפות בו בשירותי הטלוויזיה, שכאן 11 זמין בכולם.
השריפות שהשתוללו אתמול בסמוך לכמה יישובים זכו גם הן לעניין רב: המילה "שריפה" נמצאת במקום הרביעי בחיפושים החמים, מעלה החמישה נמצא במקום השביעי ונווה אילן הגיע למקום העשירי.
סוג אחר של אסון שהגיע לחיפושים החמים הוא מכת הטרמיטים בפתח תקוה, שנמצאת במקום החמישי בחיפושים.
הסדרה החדשה Loki, בכיכובו של טום הידלסטון, הגיעה למקום השישי בחיפושים החמים, למרות שעלתה להזרמה רק בשירות דיסני+, שאינו זמין למשתמשים בישראל.
במקום השמיני נמצאת ח"כית הליכוד הטרייה גלית דיסטל-אטבריאן, שכינתה את בנט וסער "טפילים אופורטוניסטים".
תופעת ה-meme-stocks, המקפיצה מניות אקראיות באמצעות טיפים בפורומים ובצ'טים המבקשים מאלפים רבים של משקיעים קטנים לקנות אותן, הביאה למקום התשיעי את Reddit - אתר פורומים גדול, שבפורום Wall Street Bets שמתארח בו החלה התופעה והוא מהווה את הערוץ הגדול בעולם להפצתה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אין עליו המוכשר ביותר בארץ (ל"ת)
    דריה וחברים 06/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    משעממם
    מיכל 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מעניין כבר משעממם הבחור הזה
    סגור
  • 1.
    יהודה
    אילן 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הישראלים לא מוכנים להיפרד מיהודה לוי ? שלום לך ולהתראות
    סגור