מדדים ומחקרים

תחקירי כאן 11 או חוק האזרחות, אלו הנושאים המדוברים ביותר ברשת השבוע

מדי שבוע, אתר ice, יגיש לכם את הנושאים המדוברים ביותר ברשת בשבוע האחרון על פי נתונים שנאספו ונותחו על ידי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת. אבל זה לא נוגע רק לכמות הפוסטים או הציוצים בנושא, אלא גם השיח שהוא עורר, וההשפעה לנושאים רבים סביבו
אביחי דלאל | 
הנושאים החמים של השבוע (צילום אוליבייה פיטוסי, יהונתן זינדל, יוסי זמיר פלאש 90, צילום מסך כאן 11, אינסטגרם ופייסבוק יורו 2020)

השבוע האחרון היה מלא באירועים: השבוע האחרון לחודש הגאווה, הסאגה סביב חוק האזרחות נמשכת, כאן 11 עם תחקירים על עמוס רולידר וחברת אמוזה של דניס צ'רקוב ומישל טרוני, ההתפרצות החדשה של הקורונה וסימן השאלה סביב עטיית המסיכות, קריסת הבניין במיאמי ותוצאות היורו המפתיעות. אתר ice כמדי שבוע מעביר לכם את הנושאים הכי חמים ברשת השבוע, הנתונים נאספו ונותחו ע"י חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת.

כאמור, חודש הגאווה היה הנושא המדובר ביותר ברשת השבוע בעקבות מצעד הגאווה בתל אביב שחל בשבוע האחרון, שידורים ישירים מהמקום, תמונות, הזדהות של ראשי עיריות ותליית דגלי גאווה, הראיון של בן גביר אצל אופירה וברקוביץ' בו קרא להומואים וללסביות אחים. נושא נוסף הוא חוק האזרחות (איחוד משפחות) בעקבות הקשיים שחווה הקואליציה בהעברת החוק, במהלך אחד מהדיונים על החוק קרא מיקי זוהר למחליפתו כיו"ר הוועדה המסדרת, עידית סילמן, "ילדה טובה".
התחקיר של דניאל אלעזר וכאן 11 למישל טרוני ודניס צ'רקוב התחקיר שפורסם בשני חלקיו בכאן 11 החושף לכאורה את הונאות החברה של דניס ומישל, באייס פורסם כי השניים מאיימים בתביעה. במקום הרביעי, נושא עטיית מסכות בשל עלייה בחולי קורונה, חזרה למסכות במקומות סגורים. והנושא שנועל את החמישייה הוא קריסת הבניין במיאמי עם נעדרים רבים במקום ומשלחת ישראלית יצאה למקום.
נושאים נוספים שבלטו הם סערת הרכבת והורדת המזגנים של שרת התחבורה החדשה מרב מיכאלי, יורו 2020 והתוצאות המפתיעות שלו ותחקיר נוסף של כאן 11 על פרופסור רולידר.

מה הפוסט הויראלי של השבוע?

הפוסט הויראלי של השבוע נוגע לנושא המדובר ביותר של השבוע, איתמר בן גביר הגיע ביום שישי האחרון לריאיון אצל אצל אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' באותו השבוע שהוא תקף את אותה התכנית. באותו הריאיון בן  גביר התייחס והסביר איך הוא היה מתנהג במידה ובנו היה יוצא מהארון ובאותו ריאיון אמר: "הם אחים שלי". 

הפוסט שייך להצל שהגיב לאותו הריאיון והעלה צילום מסך וכתב: "למי שפספס, אתמול בן גביר הרס לאופירע וברקו את הראיון כאשר ניסו להוציא אותו גזען וחשוך. אופירע: בן גביר תאחל חג שמח לצועדים. בן גביר : 'אני לא אגיד חג שמח, היום זה לא חג. אבל אני אפתיע אותך, ההומואים הם אחים שלי והלסביות הן אחיות שלי. תמיד אמרתי את זה, אבל אני נגד שיסתובבו עם תחתונים ברחובות ואני נגד שיכפו עליי'. אופירה נכנסה לשוק מהתשובה ואחרי שהרימה את הלסת מהרצפה המשיכה לנסות: 'רגע, מה תעשה אם בנך ייצא מהארון?' בן גביר: 'אני אחבק אותו'. 'תחבק אותו?' כמעט והראש שלה התפוצץ, 'ברור' ענה בן גביר 'זה הבן שלי אני רק אבקש ממנו לא להסתובב במצעדי גאווה ולא לעשות פרובוקציות'. אופירע שלא הצליח לה המשיכה והטיחה בפניו את הטענות על היותו גזען פרובוקטור ומתסיס וקיצוני. בן גביר בנונשלנטיות 'אני קיצוני באהבת ישראל, אני נבחר ציבור, התפקיד שלי הוא לא לשבת בכנסת ולאכול רוגלך'. ברקוביץ' לקח את המושכות: 'אתה חבר כנסת. אתה כבר לא נער גבעות. אתה לא יכול להתנהג כמו פרחח'. בן גביר 'זו מדינה יהודית. אני נגד כפייה. אני נלחם באויבים. המדינה שלנו נגמרת', בן גביר: 'אני לא מתסיס נגד הערבים. אין לי בעיה עם הערבים. מי שיחיה איתנו בשלום אהלן וסהלן. מי שנאמן אני איתו. מי שלא נאמן שיעוף מפה. מי שיוצא נגד מדינת ישראל צריך לעוף מפה. גם את עופר כסיף הייתי מעיף בטיסה אחת מכאן'. ברקו המופתע: 'אני מסכים עם חלק מהדברים שלך'. אופירע נכנסה לשוק. בן גביר מחייך".
 



 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה