תקשורת ומדיה

צפו: יונית לוי נפרדת מרוני דניאל: "אהבתי אותו"

יום של אבל בעולם התקשורת הישראלי עם היוודע דבר מותו הפתאומי של הפרשן הצבאי של חדשות 2 רוני דניאל. אחרי דברי הפרידה השונים שהושמעו היום, מגישת המהדורה המרכזית פתחה בפרידה אישית מהפרשן
מערכת ice | 
יונית לוי (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
רוני דניאל כתב חדשות 12 לענייני צבא נפטר הבוקר (שני) במפתיע כאשר היה בן 73 במותו. דניאל, יליד 1947, שימש במהלך הקריירה העיתונאית שלו ככתב ופרשן לענייני צבא וביטחון של חברת החדשות מאז הקמתה בשנת 1993, הוא בין הוותיקים ביותר בחברת החדשות.
כלי התקשורת השונים והקולגות ספדו לדניאל במהלך היום ועולם התקשורת בישראל התכנס ליום אבל עם היוודע הבשורה הקשה בצהריים. נתן זהבי בישר למאזיני רדיו 103 FM בו שידר גם דניאל, ולא הצליח להמשיך את השידור בשל הדמעות שחנקו את גרונו ובחדשות 13, הערוץ המתחרה הפנו גם חלק משידורי היום לזיכרו.
מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 12, יונית לוי שבילתה לצידו של דניאל במשך שנים של דיווחים ושידורים פתחה לפני שעה את מהדורת החדשות במילות פרידה מהפרשן הצבאי הותיק ואמרה, "במשך קרוב ל50שנה סיקרה את הרגעים הכי דרמטיים של הארץ הזאת. עיתונאי נדיר, כתב שטח אמיתי, איש עבודה. אין ולא יהיה חרוץ ממנו. איש עם נדיבות לב אין סופית. אהב את המדינה ואהב את הצבא ולא חסך משניהם ביקורת. אהב את חבריו ואת מקום עבודתו ולא חסך מאיתנו ביקורת כשהגיע לנו. אהבנו אותו מאוד. אהבתי אותו מאוד".

עמית סגל פרסם בצהוריים פוסט פרידה ארוך וכתב, "רוני תמיד הודה על האמת, ולא נבהל להשיב גם כאשר לא כולם אהבו את הגישה שלו. שנים נוהל נגדו מערך השמצות פרוע. כינו אותו ״דובר צה״ל״ למרות שלא פעם הלם בצבא, כשזה לא היה מספיק יוזם ולוחמני לדעתו. הוא נשא באהבה את אלה שהציגו אותו שנים כצמא דם ומחרחר מלחמה, דבר שלא היה רחוק יותר ממי שידע לצטט שירים שלמים בעל פה והיה רגשן יותר מכפי שהסכים להודות. רוני שייך לעולם ישן שבו אהבת הארץ וציונות אינן מילים גסות ואינן מיושנות. ואת אשר אהב - הוכיח. מחר היינו אמורים להיפגש לצהריים במסעדת שיפודים בתקווה, שהכיר לי, קצת להתווכח והרבה להסכים. ולכל זה אני כבר מתגעגע. לא אשכח אותך רוני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה