מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: עומר אדם או עדן בן-זקן, מי בפסגה?

שיר חדש הצליח להתברג קרוב מאוד לצמרת ולהוריד כמה מהאמנים הפופולאריים בישראל. האם זה גרם לשינויים גם בטבלת האמנים המואזנים במדינה? השירים והאמנים המואזנים ביותר ביוטיוב
יאיר מור | 
עומר אדם עדן בן זקן (צילום שי פרנקו, מתוך הקליפ)
עומר אדם המשיך להוביל את טבלת השירים המואזנים בישראל בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון, עם מיליון ורבע האזנות ל"חצי דפוק" מתוך המיני-אלבום "3", כך לפי הנתונים השבועיים של אתר יוטיוב מבית גוגל.
במקום השני, כניסה מרשימה מאוד לעדן בן זקן עם השיר "ממתק", שזכה לקרוב למיליון האזנות בשבוע הראשון שלו בטבלה, והפך לשיר הראשון מאז התחלנו לפרסם את דירוג יוטיוב ב-ice שהגיע לשלושת הגדולים כבר בשבוע הראשון שלו.
הכניסה של עדן בן זקן דחקה את "טרילילי טרללה" של נועה קירל ואילן פלד למקום השלישי, לאחר שבוע אחד במקום החמישי, 6 שבועות ברצף במקום הראשון ושבוע אחד במקום השני. כמו כן, גם "אפס מאמץ" של סטטיק ובן אל תבורי עם נטע ברזילי נדחק מטה אל המקום הרביעי.
במקום החמישי כניסה נוספת לעדן, הפעם עדן חסון, עם השיר "מבטיח", שכמות ההאזנות שלו עלתה בשבוע החולף ב-30% - נתון מרשים למדי, אך לא מאוד מפתיע בהתחשב בעובדה שבשבוע הראשון שלו בטבלה הוא היה רק שלושה ימים באוויר.
השירים שנדחקו השבוע אל מחוץ לחמישייה הם "לילה מעדן" של סטטיק ובן אל ו"אחרי החתונה" של עומר אדם, שירדו ממקומות 4 ו-5 למקומות 6 ו-7.
בינתיים, ברשימת האמנים, השינוי היחיד הוא ההפרש בין עומר אדם במקום ראשון לאייל גולן במקום השני, שעלה ליותר ממיליון האזנות. עדן בן זקן, שכאמור השיר החדש שלה זכה לנתון האזנות מרשים, צמצמה מאוד את ההפרש בינה לבין סטטיק ובן אל, אך המקומות נשמרו: הצמד הלאומי במקום השלישי והזמרת הצעירה במקום הרביעי. גם במקום החמישי אין שינוי משמעותי, כאשר עדן חסון רושם כמות האזנות דומה לשבוע שעבר למרות ההצלחה של השיר החדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה