מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: מה קרה השבוע ללהיט של נועה קירל?

הלהיט של עומר אדם אמנם ממשיך לככב בטבלת השירים המואזנים ביותר, אבל נמצא במגמת ירידה. ומה קרה ללהיט הענק של נועה קירל ואילן פלד?
יאיר מור |  1
נועה קירל (צילום ערן לוי)
ספוטיפיי, אפליקציית המוזיקה הפופולארית בעולם, חושפת כמדי שבוע עבור אתר ice את רשימת השירים המואזנים ביותר על ידי משתמשיה בישראל בשבוע החולף. והשבוע, הפתעה: קאמבק לשיר "בית משוגעים" של רן דנקר, שחזר לחמישייה כחודש לאחר שהודח ממנה, והדיח ממנה את הלהיט הענק של הקיץ, "טרילילי טרללה" של נועה קירל ואילן פלד.
שיר נוסף שירד בטבלה, אך לא הודח ממנה, הוא "חצי דפוק" של עומר אדם, שירד מהמקום השלישי בשבוע שעבר, ובשני אלה שקדמו לו, למקום הרביעי.
מי שעקפו את עומר אדם הם ליל נאז X וג'ק הארלו עם השיר "Industry Baby", שבדומה לאדם בילו את שלושת השבועות הקודמים באותו מקום – הרביעי, ועתה כאמור עולים שלב אחד.
בשני המקומות הראשונים אין שינוי מהשבוע שעבר: במקום הראשון עדיין נמצא השיר "אפס מאמץ" של סטטיק ובן-אל תבורי יחד עם נטע ברזילי, ובמקום השני "Stay" של דה קיד לרוי עם ג'סטין ביבר.
מעניין לבחון את ההבדלים בין הצמרת של ספוטיפיי לזו של יוטיוב: אצל המתחרה, הלהיט של עומר אדם נשאר השבוע באותו מקום בו היה בשבוע שעבר, וכמוהו גם "טרילילי טרללה" שממשיך לאחוז בציפורניו במקום החמישי ו"אפס מאמץ", שגם שם נמצא במקום הראשון. "בית משוגעים" עלה גם ביוטיוב, אך מהמקום התשיעי לשמיני בלבד. במקביל, שני השירים הלועזיים נמצאים נמוך משמעותית ממיקומם בספוטיפיי: "Stay" במקום העשירי (עלייה מהמקום ה-13 בשבוע שעבר) ו-"Industry Baby" במקום ה-17 (עלייה מהמקום ה-23).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזו מוסיקה זבל יש היום. לא ייאמן
    עמי 09/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פעם היו לקות מעולות. היינו הולכים להקשיב בחנויות תקליטים. היום הכל מסחרי וזבל. רק לעשות כסף
    סגור