מדדים ומחקרים

גולני או גבעתי: לאיזו חטיבה הכי הרבה עוקבים באינסטגרם?

העמודים הרשמיים של חטיבות החי"ר נאבקים ביניהם לא רק על על הדור הבא של החיילים בחטיבה אלא גם על מספר העוקבים. אבל רק חטיבה אחת מובילה בפער על פני כל האחרות
מערכת ice | 
חטיבות חי"ר באינסטגרם (צילום Kobi Gideon / FLASH90)
חטיבות החי"ר משכללות ומשדרגות את הרשתות החברתיות שלהן במטרה גם לסקר את הפעילות המבצעית וגאוות היחידה של החטיבה, אבל גם למשוך חיילים קרביים לחטיבות שלהן. עד כמה אנשי הסושיאל של חטיבות החי"ר מצליחים?
מבין חמש חטיבות המרכיבות את חיל הרגלים בצה"ל, במקום החמישי והמכובד נמצא העמוד הרשמי של המשפחה המנומרת כפיר (kfir_lions) עם 10,471 עוקבים באינסטגרם. מעליה: עמוד האינסטגרם הרשמי של חטיבת הצנחנים (idf_paratroopers) עם 15,375 עוקבים. במקום השלישי והמכובד ולא רחוק משם: העמוד של חטיבת גבעתי (givati.official) עם 15,471 עוקבים. 
במקום השני: חטיבת הנח"ל (idf_nahal) עם הסלוגן: "ירוק זורם לכם בדם?", עם מספר עוקבים העומד על 16,350 בעמוד הרשמי באינסטגרם. 
חטיבת החי"ר שמובילה בפער על פני האחרות, היא חטיבת גולני (golani_1), כאשר לעמוד הרשמי באינסטגרם יש לא פחות מ-25,634 עוקבים. 
נציין כי בדקנו רק את חטיבות החי"ר בצה"ל, אבל על פי הנתונים של שאר היחידות לא נראה שיש תחרות בינתיים לגולני. חיל השריון עם 7,138 עוקבים למשל, וחיל התותחנים עם 4,139 עוקבים באינסטגרם. אבל מעל כולם, בפער עצום, נמצא משמר הגבול של משטרת ישראל עם 55,047 עוקבים.

הפוסט האחרון שעלה באינסטגרם של גולני, תחת הכותרת: "Just another day in the office"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה