מדדים ומחקרים

אייפון 13 בקושי הושק – וכבר שובר שיאים

ההזמנות למכשירים החדשים של אפל כבר עברו את אלו של הדור הקודם, ויותר ויותר אנשים בוחרים לקנות דווקא את הגרסאות היקרות יותר
יאיר מור |  1
אייפון 13 (צילום יח"צ)
הסמארטפונים החדשים של אפל בקושי הושקו, אך כבר נראה כי הם בדרך לשבור את שיאי המכירות שנקבעו על ידי קודמיהם, כך לפי הערכה של האנליסט מינְג-צ'י קוֹ שפורסמה בימים האחרונים על ידי אתר PhoneArena.
לפי קו, שנחשב למי שצפה מראש כמעט כל מהלך של אפל בשנים האחרונות, סדרת אייפון 13 זכתה להזמנות "גדולות מאלו של סדרת אייפון 12". הוא לא פירט את שיעור ההפרש, אך ציין כי מדובר במגמה "תואמת לציפיות בשוק".
הוא ציין שהשנה נערכה אפל מראש לכך שהמכשירים היקרים יותר בסדרה, אייפון 13 פרו ואייפון 13 פרו מקס, יהיו פופולאריים מאוד, ואכן, לפי הערכותיו, בין 45% ל-50% מההזמנות למכשירים החדשים הן לגרסאות היקרות. זאת לעומת השנה שעברה, בה היוו דגמי הפרו בין 34% ל-40% מהזמנות סדרת אייפון 12, וגם זה חרג בהרבה מהציפיות של אפל, שסברה בזמנו שרוב העולם יסתפק באייפון 12 הרגיל או אף באייפון 12 מיני הזולים יותר. עם זאת, נכון לרגע זה גם ההיערכות של אפל לפופולאריות הגבוהה של דגמי הפרימיום כנראה לא הספיקה, והיא מזהירה שזמן האספקה לדגמים הללו צפוי להיות מעט ארוך יותר מזה של הדגמים הבסיסיים יותר, לפחות עד לאיזון האספקה בנובמבר.
סדרת אייפון 13 נחשפה לפני 10 ימים, הושקה בעולם לפני שבוע, ובעוד 20 יום צפויה להגיע גם לישראל. הערכות מדברות על כך שהדור החדש יציג מכירות גבוהות ב-16% לעומת הדור הקודם, שהיה גם הוא פופולארי להחריד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ירין
    ירין 09/2021/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אני מכין את עצמי להזמנה מוקדם לוקח iphone 13 pro max 512gb
    סגור