מדדים ומחקרים

איך להתקשר ממספר חסוי? מדריך

בין אם אתם רוצים לתפוס מישהו שמסנן אתכם, לעבוד על חבר טוב, או לא מעוניינים שיראו מי אתם או מה המספר שלכם, יש כמה דרכים קלות להתקשר ממספר חסוי, מכל מכשיר, כך שהצד השני לא ידע מי מתקשר אליו:
מערכת ice |  6
שיחה חסויה (צילום freepik)
לפני שאתם בוחרים לבצע שיחה ממספר חסוי עליכם לקחת בחשבון שהשיטה הזו הספיקה קצת להתיישן כך שקמו כנגדה כמה וכמה שירותים שנועדו לגלות מי התקשר אליכם מחסוי, תוכלו למצוא אותם בגוגל אם תחפשו "זיהוי מספר חסוי". תוכלו להתנחם בזה שהשירותים האלה עולים כסף וסתם אדם נורמטיבי לא אמור לרכוש את שירותיהם.
חיוג מחסוי מכל פלאפון
האפשרות הכי פשוטה ומוכרת היא להקליד לפני מספר הטלפון הרצוי סולמית 31 סולמית (#31#), השיטה הזאת הוכחה כעובדת מכל מכשיר סלולרי (לא קווי) ותספק לכם חיוג חסוי באופן ספציפי לשיחה הזאת. שימו לב לא להתבלבל במספרים או לשכוח סולמית, כי אז יש מצב שעדיין החיוג יצא לפועל אבל בלי אפקט החיסיון.
חיוג מחסוי במכשיר אנדרואיד
למקרה שיש לכם מכשיר סמסונג, שאיומי או אנדרואיד אחר ובא לכם לקיים כמה שיחות ברצף מבלי לעשות כל פעם #31#, בפלאפון מסוג אנדרואיד עליכם להיכנס בפלאפון להגדרות (Settings), שם דפדפו למטה עד ל"יישומים" (Apps) ושם תמצאו ברשימה את אפליקציית החייגן שלכם - "טלפון" (Phone) או "שיחות" (Call), בחלק מהטלפונים יש להיכנס לפני ל"יישומי מערכת" (System apps) ושם תופיע אפליקציית החייגן. לאחר מכן כנסו ל"הגדרות מתקדמות" (Advanced settings) ושם תמצאו "מזהה מתקשר" (Caller ID) ובחרו באפשרות "הסתר מספר" (Hide number) ואז חזרו לחייגן לחייג להנאתכם שיחות חסויות
חיוג מחסוי במכשיר אייפון 
למי שיש אייפון הדרך מעט יותר קצרה, אם בא לכם להתקשר מחסוי באופן קבוע או לקיים כמה שיחות ברצף מבלי לעשות כל פעם #31#, באייפון עליכם להיכנס להגדרות (Settings) שלכם, שם דפדפו למטה עד ל"טלפון" (Phone) ושם לחצו על "הצג את המספר שלי" (Show My Caller ID) ושם לחצו על הסמן שיסתיר את מספר הטלפון שלכם ואז חזרו לחייגן לחייג להנאתכם שיחות חסויות.
טלפון קווי (ביתי)
יש אפשרות לנסות כמו בפלאפון נייד, לחייג #31#, אך ברוב הטלפונים הקוויים זה לא עובד, מוזמנים לנסות, ואם עובד – הרווחתם. למקרה שלא, חיוג כוכבית 43 (*43) ייתן לכם שיחה חסויה לרווחה. רק לתשומת לבכם במקרים מסויימים החיוג הזה עלול לעלות לכם, אמנם מעט מאוד, אבל קחו את זה בחשבון.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חיובים על ידי סלקום
    אתיקה 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם סלקום יכולה לחייב אותי על שיחות ממספר חסום?? כי זה מה שהם עשו אשמח לתשובה
    סגור
  • 4.
    היום יש אפליקצייה שמזהה חסוי
    זיהוי חסוי 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום יש את MaskOff מזהה כל חסוי לא שימושי כבר
    סגור
  • חסוי ברגע
    שי 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש את חסוי ברגע
    סגור
  • 3.
    חסוי
    חסוי 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חסוי
    סגור
  • 2.
    אפליקצייה לזיהוי שיחות חסויות
    מזהה חסויים 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש אפליקצייה לאנדרואיד שמזההה שיחות חסויות 3 ימי ניסיון חינם https://play.google.com/store/apps/details?id=com.maskoff וואלה שווה תבדקו עליה
    סגור
  • 1.
    ת (ל"ת)
    ח 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור