מדדים ומחקרים

השכר המטורף של זהבי נחשף: פיפ"א פרסמה את הסכומים

הכוכב הגדול של נבחרת ישראל נחשף במסמכים של ארגון הכדורגל העולמי אחרי הבוררות מול קבוצתו הקודמת גוואנגז'ו ר.פ ונחשף כי בסין הרוויח כ-9 מיליון אירו בעונתו האחרונה ובהולנד הוא מקבל כ-6 מיליון אירו מפ.ס.וו איינדהובן. כך נראית החלוקה
כפיר אדר |  1
ערן זהבי חתם בפ.ס.וו (צילום חשבון הטוויטר של פ.סוו איינדהובן)
אחרי ההצלחה הגדולה שלו במשחקי נבחרת ישראל, ערן זהבי שוב בכותרות והפעם בצד הפיננסי. רגע אחרי שכבש את שערו ה-33 בנבחרת ישראל ב-1:2 על מולדובה במוקדמות מונדיאל 2022 בדרך לתואר "גדול הכובשים של ישראל אי פעם", פיפ"א חשפה מסמכים שמדגימים את המעמד בו נמצא הכוכב הישראלי הגדול ביותר.
בהולנד, שם זהבי משחק במדי פ.ס.וו איינדהובן, החליטו לחשוף את שכר העתק שמרוויח הכוכב הישראלי בקבוצתו, שם יש לו חוזה לשנתיים, עד תום עונת 2022/23. מסמכי פיפ"א שעליהם נשענו הדיווחים, חשפו כי בצל הבוררות של החלוץ מול קבוצתו הקודמת בסין גוואנגז'ו ר.פ, הישראלי קיבל מפ.ס.וו חוזה בגובה ארבעה מיליון אירו עבור מענק חתימה לצד שני מיליון אירו נוספים בסך הכול כשכר שוטף, לא כולל הבונוסים בדרך לסכום מצטבר של 6 מיליון אירו.
יחד עם זאת, זהבי קיבל בקבוצתו הקודמת בליגה הסינית הבכירה שכר עתק של 583 אלף דולר בכל חודש בתחילת דרכו כשהגיע ממכבי תל אביב, לאחר מכן, בינואר 2018 לאחר שהוכיח את עצמו כמלך השערים ובקבוצתו החליטו להציע לו חוזה משודרג חדש, בו שכר הבסיס שודרג ל-708 אלף דולר כל חודש.
לצד כל אלו, הוא הרוויח בונוסים בגובה 20 אלף דולר לכל שער ומענק נוסף עבור כל נקודה שצברה הקבוצה בגובה 1,000 אירו נוספים. לאור כל הנתונים הללו והעובדה שהפך למלך השערים של המועדון עם 29 שערים בעונה אחת, הוא הגיע לשכר החוצה את 9 מיליון האירו. בהולנד קצת פחות התלהבו מנושא השכר וטענו כי מדובר בסכומים מופרזים לשחקן בגילו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מגיע לו,שכולם יהיו עשירים! (ל"ת)
    עדי 10/2021/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור