מדדים ומחקרים

זה המתכון המטורף שכולם חיפשו אתמול

חג החנוכה הגיע, ואיתו הנרות והסופגניות – אבל השנה, רוב הישראלים בחרו כנראה לנסות דווקא מתכונים שונים למדי | החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
ROL:AVIV - קולקציית הסופגניות של אמ:פמ (צילום מתוך הפרסומת)
חג החנוכה תשפ"ב נפתח אמש רשמית בהדלקת הנר הראשון, ושלט ללא עוררין בעניין של הציבור הישראלי, כך לפי טבלת החיפושים החמים שמפרסמת גוגל. במקום הראשון בטבלה היה החיפוש "הדלקת נרות", שם החג היה במקום החמישי בעברית והעשירי באנגלית, חנוכיה היתה במקום ה-13 וסופגניות היו במקום ה-15. אבל ההפתעות הגדולות היו סוגי הסופגניות האלטרנטיביים, שהגיעו גבוה במיוחד: סופגניות אשל במקום הרביעי וספינג' במקום השישי.
 
משחקי הכדורגל של יום ראשון היוו, כרגיל, מגנט מרכזי של עניין, כאשר מכבי חיפה במקום השני לאחר הניצחון 1:3 על הפועל תל אביב, מכבי ת"א במקום ה-11 לאחר הניצחון 1:3 על הפועל חיפה, מנצ'סטר יונייטד במקום ה-12, המשחק בינה לבין צ'לסי, שהסתיים בתיקו 1:1, במקום ה-14, ופאריס סן ז'רמן במקום ה-16 (בעברית) וה-20 (בראשי התיבות הלועזיות).
שני אירועים טלוויזיוניים הגיעו אמש לטבלת החיפושים החמים: הראשון הוא תוכנית הסיום של "חתונה ממבט ראשון" בקשת 12, שנמצא במקום השלישי, והשני הוא המעבר של ערוץ 20 לערוץ 14, שנמצא במקום השביעי.
במקום השמיני נמצא וירג'יל אבלו, מעצב בגדי הגברים הבולט בקבוצת לואי ויטון, שמת מסרטן בגיל 41.
ובמקום התשיעי החיפוש אחר מדינות אדומות שהטיסות אליהן ומהן נעצרו בעקבות הווריאנט החדש של נגיף הקורונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה