מדדים ומחקרים

זה הקשר העצוב בין "סוויני טוד" ל"סיפור הפרוורים"

המכנה המשותף לשני מחזות הזמר המצליחים שהפכו גם לסרטים מצליחים, שהציב אותו בין הכדורגל והראיון הסוער של עידית סילמן לבין הירידות בוו-סטריט וקבוצתו של דני אבדיה | החיפושים החמים בגוגל
מערכת ice | 
תיאטרון (צילום Kyle Head / Unsplash)
כדורגל נמצא כמדי סוף שבוע במרכז העניין של ישראלים, כך לפי טבלת החיפושים החמים שמפרסמת גוגל: ליגת העל תפסה את המקום הראשון השבת, בעוד הפועל באר שבע, שניצחה את קריית שמונה 1:2 נמצאת במקום השלישי והמשחק בין ליברפול לסאות'המפטון, שהסתיים בתוצאה 0:4 לטובת הראשונה, במקום השביעי והאחרון ביום שלא היו בו חיפושים רבים שחרגו מהרגיל.
 
במקום השני נמצאת יו"ר הקואליציה עידין סילמן ("ימינה"), בעקבות הראיון עם דנה ויס בחדשות סוף השבוע של קשת 12, בו סיפרה פעם נוספת על התקיפה נגדה ואף הדגימה את המעשה על גופה של ויס.
המלחין והכותב סטיבן סונדהיים, שעמד מאחורי מחזות זמר רבים שבין הידועים שבהם ניתן למנות את "סיפור הפרוורים" ו"סוויני טוד", הלך לעולמו ביום שישי בגיל 91 ונמצא במקום הרביעי בחיפושי השבת בישראל.
במקום החמישי נמצא מדד S&P 500, שירד בחדות בעקבות גילוי ווריאנט ה"אומיקרון" של נגיף הקורונה.
וקבוצת הכדורסל וושינגטון וויזארדס, בה משחק הישראלי דני אבדיה, ניצחה את דאלאס מאבריקס של המיליארדר ותומך הדוג'קוין מארק קיובן בתוצאה 114:120 והגיעה למקום השישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה